Blog med billeder

Du læser en tråd i debat > vægttab

Blog med billeder
Jeg er, som skrevet i min profil, medlem hos de danske vægtkonsulenter og har siden uge 16 tabt 20 kg.
Inde på min blog minvirkelighed.dk kan i se før og efter billeder. Jeg synes selv det virker motiverende at se på før/efter billeder af andre, så i er velkomne.

God dag til alle :-D

17 år23. september 2007 kl. 10:35
re: Blog med billeder
Hejsa . man kan dælme godt se at der er sket noget! Du er en flot pige!
17 år23. september 2007 kl. 23:40
re: re: Blog med billeder
Tusinde tak skal du ha'! Det varmer om hjertet :-)
17 år24. september 2007 kl. 11:26
re: re: re: Blog med billeder
wauu ja du er godt nok en pæn pige og man må sige at det virkelig er flot at du har tabt dig så meget.. jeg tager hatten af for dig og håber at jeg ender i din sitaution inden længe! *S*
17 år24. september 2007 kl. 14:34
re: re: re: re: Blog med billeder
Så blev jeg også nysgerrig :-) Imponerende resultat.. Du ser godt ud og lyser af en positiv selvtillid.. Godt gået.. Vi glæder os til at se de kommende billeder :-) og høre hvordan det går fremover...
17 år24. september 2007 kl. 14:54
re: re: re: re: Blog med billeder
Jeg syntes nok jeg vidste hvem du var...
17 år30. september 2007 kl. 11:46
Tillykke med de 20 kg! Rigtig flot... ;-)
17 år30. september 2007 kl. 15:34
det er sørme flot du har tabt dig så meget, snys jeg da nok;) tillykke med det. Må jeg spørger hvordan du spiser på en dag ? og laver du meget motion ? hilsen Jenni
17 år6. oktober 2007 kl. 21:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });