#2 af Maddie (slettet)
Jeg er på :-)
Du læser en tråd i debat > vægttabMaddie (slettet)
re: Jeg er på :-)
Velkommen her. Du vil opdage, at det er et rigtig godt sted at være. Folk er venlige og gode til at opmuntre, når det kræves.
God kamp!
Venlig hilsen
Maddie
God kamp!
Venlig hilsen
Maddie
17 år22. september 2007 kl. 21:34
Ulla_J (slettet)
re: Jeg er på :-)
Held og lykke !! Vi er ca samme højde og drøjde, måske skal vi følges ad nedad!!??
Hilsen Ulla
Hilsen Ulla
17 år22. september 2007 kl. 21:38
Dejlig glad (slettet)
re: re: Jeg er på :-)
Hej og tak for jeres velkomst ;-)
Jeg befinder mig allerede ret godt her. Utrolig hjælp at kunne indtaste tingene og få et svar med det samme.
Til Ulla J
Ja det vil jeg meget gerne :-)
Jeg vil bare sige at jeg har en rygrad som er temmelig "blød" hvad ang. slik og kager plus chokolaaaaade. Så jeg regner med at falde i indimellem ;-). Jeg lægger hele tiden ud med 5 kg. da jeg før har satse på mange kilo og det bare ikke går. Mit største problem er at jeg spiser for lidt mad og for meget slik.
Jeg befinder mig allerede ret godt her. Utrolig hjælp at kunne indtaste tingene og få et svar med det samme.
Til Ulla J
Ja det vil jeg meget gerne :-)
Jeg vil bare sige at jeg har en rygrad som er temmelig "blød" hvad ang. slik og kager plus chokolaaaaade. Så jeg regner med at falde i indimellem ;-). Jeg lægger hele tiden ud med 5 kg. da jeg før har satse på mange kilo og det bare ikke går. Mit største problem er at jeg spiser for lidt mad og for meget slik.
17 år23. september 2007 kl. 11:58
iakob
re: re: re: Jeg er på :-)
Velkommen til!
Hvis du - ligesom cirka 90 % af os andre - har svært ved at lægge slik og chokolade mv fra dig - så vil det være en rigtig god idé for dig at have denne forudsætning: alt der spises, *skal* skrives ind på denne side.
Det kan faktisk have en imponerende præventiv effekt at vide at man skal skrive det usunde på - også selvom det kun er nogle få gram. Fordi senere samme dag - eller næste - så vil det stirre dig tilbage i øjnene fra denne side ;-)
Hvis du - ligesom cirka 90 % af os andre - har svært ved at lægge slik og chokolade mv fra dig - så vil det være en rigtig god idé for dig at have denne forudsætning: alt der spises, *skal* skrives ind på denne side.
Det kan faktisk have en imponerende præventiv effekt at vide at man skal skrive det usunde på - også selvom det kun er nogle få gram. Fordi senere samme dag - eller næste - så vil det stirre dig tilbage i øjnene fra denne side ;-)
17 år23. september 2007 kl. 23:37
annap (slettet)
re: re: re: re: Jeg er på :-)
Hejsa
Også velkommen til fra mig :-)
Anna
Også velkommen til fra mig :-)
Anna
17 år24. september 2007 kl. 07:24
mortiltre (slettet)
Hej jeg er også ny
Hej med dig
Og velkommen til, hvis man kan sige det når man nu selv er helt nY :))
Har det fuldstændig som dig, jeg er også vildt bange for konsekvenserne af min overvægt, har jo mine 3 unger som jeg gerne vil være her for i lang lang tid endnu.
Jeg er også træt af at min vægt hæmmer mig i at være mig, jeg holder mange ting tilbage, pga min vægt og det skal være slut.
Så op på hesten og fremad mod kampen mod de sk...kilo:)))
knus
Og velkommen til, hvis man kan sige det når man nu selv er helt nY :))
Har det fuldstændig som dig, jeg er også vildt bange for konsekvenserne af min overvægt, har jo mine 3 unger som jeg gerne vil være her for i lang lang tid endnu.
Jeg er også træt af at min vægt hæmmer mig i at være mig, jeg holder mange ting tilbage, pga min vægt og det skal være slut.
Så op på hesten og fremad mod kampen mod de sk...kilo:)))
knus
17 år24. september 2007 kl. 08:32
Dejlig glad (slettet)
re: Hej jeg er også ny
Hold op hvor er i bare søde alle sammen :-)
Jeg tror bare dette er stedet for mig. Det bedste er nok at jeg kan være ærlig omkring det jeg spiser uden at føle jeg bliver stemplet.
Så tak for jeres velkomst endnu engang ;-)
Jacob:
Jeg synes det er så motiverne med de små smileys og at der forneden står hvor meget man er i underskud og dermed evt. har tabt i kropsvægt.
Sjovt at se hvordan oversigten skifter som dagen går. Du kan tror jeg skriver alt på. Også i går hvor jeg tog i biffen og delte popcorn med min datter plus senere samme aften spiste en muffin. Derfor er jeg også ret glad for den funktion hvor man selv kan indtaste en ny vare.
AnnaP:
Tak skal du have :-)
mortiltre:
Åhh hvor jeg kan genkende de ting du skriver. At man holder sig selv tilbage...at man ikke lever fuldt ud...at være angst fordi man byder sin børn dette...at de kan miste en alt for tidligt og alligevel har man formået at opnå en vægt der er så usund. Det er utroligt at man kan behandle sig selv så skidt. For mit vedkommen er det nok ikke kun kalorierne der skal arbejdes med men ligeså meget mit eget indre billed af hvad jeg er værd.
Velkommen til dig også :-) og lad os give hinanden et skulderklap så vi kan komme videre.
Jeg tror bare dette er stedet for mig. Det bedste er nok at jeg kan være ærlig omkring det jeg spiser uden at føle jeg bliver stemplet.
Så tak for jeres velkomst endnu engang ;-)
Jacob:
Jeg synes det er så motiverne med de små smileys og at der forneden står hvor meget man er i underskud og dermed evt. har tabt i kropsvægt.
Sjovt at se hvordan oversigten skifter som dagen går. Du kan tror jeg skriver alt på. Også i går hvor jeg tog i biffen og delte popcorn med min datter plus senere samme aften spiste en muffin. Derfor er jeg også ret glad for den funktion hvor man selv kan indtaste en ny vare.
AnnaP:
Tak skal du have :-)
mortiltre:
Åhh hvor jeg kan genkende de ting du skriver. At man holder sig selv tilbage...at man ikke lever fuldt ud...at være angst fordi man byder sin børn dette...at de kan miste en alt for tidligt og alligevel har man formået at opnå en vægt der er så usund. Det er utroligt at man kan behandle sig selv så skidt. For mit vedkommen er det nok ikke kun kalorierne der skal arbejdes med men ligeså meget mit eget indre billed af hvad jeg er værd.
Velkommen til dig også :-) og lad os give hinanden et skulderklap så vi kan komme videre.
17 år24. september 2007 kl. 09:02
Nu er jeg hoppet ud i det med begge ben og har oprettet mig herinde.
Jeg har alt for meget at slæbe rundt på og da det er begyndt at genere mig plus jeg er ret bange for konsekvenserne ved min overvægt er beslutningen så taget idag.
Jeg har valgt at sætte et delmål op der hedder 5 kg som skal være tabt inden d. 3 november. Måske er det for højt skudt men i starten er der jo altid lidt mere "run" på. Derefter vil jeg sætte et nyt delmål som nok vil være de samme kg men over en længere periode.
Alt i alt skal jeg tabe mange kilo. Jeg vejer nu 117 kg....ja puhh jeg kan ikke helt forholde mig til det og med min længde på 170 cm er der jo en god bid ned til min ideal vægt. Dog vil jeg sige at jeg har ikke ideal vægten som stopmål, men en vægt hvor jeg føler mig godt tilpas og det kan sagtens være f.eks. 89 kg. Men alt det vil jeg tage op til den tid.
Nu gælder det de 5 kg.