I form løbet m.m

Du læser en tråd i debat > vægttab

I form løbet m.m
Ja så er hverdagen begyndt igen DESVÆRRE..... Har virkelig nydt mine de sidste dage sammen med min dejlige Bamse - vi har virkelig hygget os og fået gået/cyklet og løbet en masse ture. Men der er også kommet noget usundt ned og jeg har virkelig nydt det. Så jeg er jo lidt spændt hvad vægten siger i eftermiddag - har sagt til mig selv at det er helt i orden hvis den er steget lidt, for jeg har spiset noget mere end jeg plejer men jeg har nydt det hele.

I går var jeg/vi så til i form løbet hvor jeg skulle løbe 5 km og jeg klaret det på ca. 31. min så det var jeg utroligt stolt af for jeg har ikke fået løbet så meget som sidste år, men det bliver der lavet om på nu ;o) Har meldt mig til femina løbet her den 24. maj og det er også på 5 km.

Kan I havde en super dag og jeg skriver lige status i aften eller i morgen tidligt.

Knuser fra Smiley
19 år9. maj 2005 kl. 13:31
re: I form løbet m.m
Hvor er det bare FLOT ... jeg er SÅ misnundelig på dig... ja på alle der kan løbe.... jeg kan selv kun løbe i små 10 minutter, men jeg øver mig hver gang min kæreste og jeg er til træning.

Jeg tror jeg vil sigte på et løb til næste år, jeg ved ikke hvilket, for det kræver meget træning at få astmaen til at blive væk i længere tid af gangen.... men øvelse gør jo mester - siger man.

Held og lykke med dit næste løb Smiley.

Knuz Marianne
19 år9. maj 2005 kl. 14:05
Smiley!
Du løb jo super godt, det kan vi godt blive enige om, MEN jeg kom først i mål...ha ha ha..i hvert fald af os to..Det er jo lige som lidt svært at holde trit med vinderen, som løb på 18 min. eller noget i den stil, dybt uproffessionelt, ikke sandt..hi hi hi..Hvis du knokler lidt på, er jeg sikker på at du forbedrer tiden med nogle sek. til Feminaløbet. -Jeg har jo meldt mig til Horsens-løbet grundlovsdag, så jeg er også spændt på, om jeg kan nå at gøre lidt forbedringer..
Dejligt at din weekend har været så god, men den kan jo næsten heller ikke andet, når du har din helt egen, private krammebamse, vel...*ss*
Jeg er spændt på din status, men vær ikke sur på dig selv, hvis den er status quo, vel...!

Knuzzer fra Mulde, -der SPURTER over målstregen...(ha ha ha - NOT!!)
19 år9. maj 2005 kl. 17:25
re: Smiley!
Hey Mulde

Jep ved godt at du var først over målstregen hihihihihihi, skulle alligevel havde givet den noget mere gas det sidste stykke vej!!!!!!! Men jeg regner også med at jeg kan forbedre min tid til feminaløbet. Har i hvert fald planer om at løbe 2-3 gange om ugen.

Stort tillykke med det flotte tid - er en smule misundelig men på den gode måde ;o)

Knuser fra Smiley
19 år10. maj 2005 kl. 08:30

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });