Onsdagsmåling

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsmåling
Ok, så var målebåndet fremme igen. Jeg tror nok jeg oprindelig sagde een gang i måneden, men det tror jeg ikke jeg husker. Een gang i ugen er nemmere at huske for da er der jo også onsdagsvejning.

Denne uge / sidste uge / første måling
Overarm: 31 / 30,5 / -
Bryst: 101 / 101 / 101
Talje 99 / 100 / 100
Lår 61 / 60 / 62,5
Hofte 103 / 104 / 107
Læg 36 / 36 / -

Så min overarm er vokset og det samme er mit lår siden sidste uge (sikkert pga step og cykling). Læg kommer sikkert også i denne kategori af kropdele som ikke bliver tyndere pga motionen.
Taljen flytter sig ikke, hvilket jeg ikke forstår fordi jeg kan helt klart passe bukser nu som jeg ikke kunne skrue mig i før kuren startede. Det må have noget med målingen at gøre.
Endeligt er der hoften som er svundet med hele 4 cm i alt. Hvis min hofte var cirkelrund og havde omkredsen 2*pi*radius så var radius svundet med 0,6 cm fedtkant! ;-)
17 år19. september 2007 kl. 08:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });