Hilsen fra Corina
Du læser en tråd i debat > vægttablhl1968
re: Hilsen fra Corina
Hej Corina og velkommen tilbage fra ferie.
Nu ved jeg altså ikke om Engis har meldt sig til Du er hvad du spiser, men det var altså mig og min mand der havde meldt os til søde.
Knus Chiffi.
Nu ved jeg altså ikke om Engis har meldt sig til Du er hvad du spiser, men det var altså mig og min mand der havde meldt os til søde.
Knus Chiffi.
19 år9. maj 2005 kl. 12:36
lhl1968
re: re: Hilsen fra Corina
Foresten stort tillykke med at du har nået de 77 kg. Flot gået.
Knus Chiffi.
Knus Chiffi.
19 år9. maj 2005 kl. 12:37
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Hej Corina
Ja det er helt vildt med alle de indlæg ik? Det er bare super dejligt at vi har fundet hinanden herinde - kan jo slet ikke undværer alle i dejlige mennesker.
Skriver et indlæg hvor jeg skriver min tid m.m.
Mange knuser fra Smiley
Ja det er helt vildt med alle de indlæg ik? Det er bare super dejligt at vi har fundet hinanden herinde - kan jo slet ikke undværer alle i dejlige mennesker.
Skriver et indlæg hvor jeg skriver min tid m.m.
Mange knuser fra Smiley
19 år9. maj 2005 kl. 13:23
Marianne starter forfra (slettet)
Corina - ja det går hurtigt herinde, jeg har selv sidst været herinde i onsdags og der er sørme kommet mange indlæg.
Chiffi - kommer I i fjernsynet så ???? har I hørt noget.... det lyder da bare kanon spændende. Jeg ser programmet hver gang. For man kan jo altid lære noget nyt, eller i hvert fald blive husket på hvordan det IKKE skal være eller blive igen.
Knuz Marianne
Chiffi - kommer I i fjernsynet så ???? har I hørt noget.... det lyder da bare kanon spændende. Jeg ser programmet hver gang. For man kan jo altid lære noget nyt, eller i hvert fald blive husket på hvordan det IKKE skal være eller blive igen.
Knuz Marianne
19 år9. maj 2005 kl. 13:32
Joanmaria (slettet)
Hej Corina....
Flot at de 77 kg er nået. Og rigtig flot at du har fået gået så meget i din ferie.
Du har sgu ret , at det er dejligt at vi allesammen har fundet hinanden igen i dette forum.
Knus Judle
Flot at de 77 kg er nået. Og rigtig flot at du har fået gået så meget i din ferie.
Du har sgu ret , at det er dejligt at vi allesammen har fundet hinanden igen i dette forum.
Knus Judle
19 år9. maj 2005 kl. 13:44
bruger slettet
Hej Corina,
tak for opbakningen, men det var desværre ikke mig der fik et smykke, men Marianne, men pyt nu med det. Hvor er det skønt at du er så glad, og du har al mulig grund til det. Flot gået. Og er det ikke bare skønt at der er så mange herinde. Det er en skøn side at være på.
tak for opbakningen, men det var desværre ikke mig der fik et smykke, men Marianne, men pyt nu med det. Hvor er det skønt at du er så glad, og du har al mulig grund til det. Flot gået. Og er det ikke bare skønt at der er så mange herinde. Det er en skøn side at være på.
19 år9. maj 2005 kl. 15:01
Muldebeerg
Pip Pip Piiiippppp!
He he he, lillle pipfugl, -du har vist holdt ferie for længe, sådan som du blander indlæggene sammen...*ggg* Eiii, Mulde driller dig jo bare lidt, -det ved hun du kan ta', ikke sandt..*ss*
Super sejt at du er på 77 kg nu, -det er jo ligefør vi skal ha' en præmie til den af os 3 der taber mest inden juni....Jeg stemmer på en KÆMPE STOR SUPER USUND VAFFELIS, så vinderen kan komme lidt ned til os andre igen, hæ hæ hæ....Håber du har haft nogle dejlige fridage, det ser det jo ud til. Jeg lurer lige hvad Smiley har skrevet om vores løb, he he he, bare så jeg kan drille hende lidt...
Knuzzer og go' tirsdag, når du læser dette!
Super sejt at du er på 77 kg nu, -det er jo ligefør vi skal ha' en præmie til den af os 3 der taber mest inden juni....Jeg stemmer på en KÆMPE STOR SUPER USUND VAFFELIS, så vinderen kan komme lidt ned til os andre igen, hæ hæ hæ....Håber du har haft nogle dejlige fridage, det ser det jo ud til. Jeg lurer lige hvad Smiley har skrevet om vores løb, he he he, bare så jeg kan drille hende lidt...
Knuzzer og go' tirsdag, når du læser dette!
19 år9. maj 2005 kl. 17:21
lhl1968
re: re: Hilsen fra Corina
Jeg har ikke hørt noget endnu, men hvis vi kommer med så kommer vi nok også i fjernsynet.
Knus Chiffi.
Knus Chiffi.
19 år9. maj 2005 kl. 17:43
Det er super godt at se hvordan det går fremad for jer.
Jeg kan simpelthen ikke nå at svare i alle indlæggene, men prøver så her lige at få samlet op.
Bamse - 100g har også ret og vi har stadig godt 3 uger til at nå målet.
Smiley og Mulde - super godt med løbet - glæder mig til at høre jeres tider.
Engis ? - spændende at du har meldt dig og din mand til "du bliver hvad du spiser" - nogle gange har man bare brug for et ekstra skub og lidt vejledning. Håber i kommer med.
Eskimo - ked af at høre det med kæresten. Men nogle gange råder skæbnen - om end uretfærdig. Smid endelig ikke dit flotte resultat på gulvet af den grund. Det vil være SÅ brand ærgeligt.
Advogirl - super flot med de 600g. Og tillykke med smykket
Monika - du styrer for vildt. Super sejt resultat !!!!!!!
Chiffi: flot !
Storesøs: godt gået
Judle - keep on... ;-)
Mulde - du klør jo flot på - du bliver snart en hel hest til ald det løberi *GGG*
Jeg har i ferien fået gået 30 min. hver dag. Den ene 50 min. Og cyklet 30 min 2 gange og 57 den anden gang.
Vægten sagde igår 77,0 - det laveste i lang tid. Det gjorde mig bare så glad.
Jeg har fri nu - så rigtig stor hilsen til jer alle. Er i ikke nævnt i denne mail er i ABSOLUT IKKE glemt.
Jeg har bare ikke fået det hele med.
Krammer¨
Corina