Så er der jo spørgsmålet om centimeterne.. Mine tal er sådan (parantes er siden jeg startede kuren): Hofte 106 - 104 = 2 cm (3 cm) Talje 100 - 100 = 0 cm (4 cm) Lår 63,5 - 60 = 3,5 cm Overarm: 33 - 30,5 = 2,5 cm Og så fik jeg også læg og bryst med denne gang så dem har jeg nok resultat for næste uge.
Jeg må nok sige at jeg tvivler på at jeg har tabt mig 3,5 cm om lårene - det må være unøjagtighed for målingen. Måske skal man få tatoveret en stiplet linie? Men lår, mave og så videre er da blevet mindre, det kan jeg tydeligt mærke.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Mine tal er sådan (parantes er siden jeg startede kuren):
Hofte 106 - 104 = 2 cm (3 cm)
Talje 100 - 100 = 0 cm (4 cm)
Lår 63,5 - 60 = 3,5 cm
Overarm: 33 - 30,5 = 2,5 cm
Og så fik jeg også læg og bryst med denne gang så dem har jeg nok resultat for næste uge.
Jeg må nok sige at jeg tvivler på at jeg har tabt mig 3,5 cm om lårene - det må være unøjagtighed for målingen. Måske skal man få tatoveret en stiplet linie?
Men lår, mave og så videre er da blevet mindre, det kan jeg tydeligt mærke.