#1 af TildeMa (slettet)
Vægter vogterne
Du læser en tråd i debat > vægttabTildeMa (slettet)
Vægter vogterne
Vil egentlig bare høre om der er nogen som har gode erfaringer m. vægtvogterne? Overvejer at forsøge med deres point-system, da jeg ved andre metoder har tabt 20 kg, men er ved at være træt af dette!
17 år11. september 2007 kl. 08:51
bruger slettet
re: Vægter vogterne
jeg har forsøgt mig ved vægtvogterne, jeg følger ddv programmet og var kørt lidt træt i det og valgt derfor at prøve vægtvogterne. Det er et nemt program at få til at passe ind i hverdagen da det er meget fleksibel og nemt at have med at gøre. Jeg tabte mig ca 500 g i ugen og det rækker ikke til mit temprament så jeg gik tilbage til ddv hvor jeg i snit taber 1 kg om ugen.
Håber at du kan bruge dette til noget.
Held og lykke
Håber at du kan bruge dette til noget.
Held og lykke
17 år15. september 2007 kl. 23:50
tynd74
re: re: Vægter vogterne
hej tildeMa
jeg har også prøvet at køre ww point system. jeg tabte mig hurtig 5,8kg men synes dette system herinde er meget bedre. når man tæller efter ww point system er alt jo tilladt og hved at tælle kcal herinde for du mange brugbare oplysninger og kommer på den måde til at leve sundere. det virker i hvert tilfælde bedre for mig og jeg er mere obs! på bla fedtindhold og sukker. Og der går sport i at få mange smeyli.
flittiglise
jeg har også prøvet at køre ww point system. jeg tabte mig hurtig 5,8kg men synes dette system herinde er meget bedre. når man tæller efter ww point system er alt jo tilladt og hved at tælle kcal herinde for du mange brugbare oplysninger og kommer på den måde til at leve sundere. det virker i hvert tilfælde bedre for mig og jeg er mere obs! på bla fedtindhold og sukker. Og der går sport i at få mange smeyli.
flittiglise
17 år16. september 2007 kl. 10:53
bruger slettet
re: Vægter vogterne
Jeg har også forsøgt mig med WW, problemet for mig var bare, at jeg overhovedet ikke blev sund af det. Jeg talte points, men det jeg kom i munden var aldrig det "sundere valg", så jeg stoppede hurtigt igen. Nu går jeg hos vægtkonsulenterne og har tabt 19 kg indtil videre, og som bonus er jeg blevet super sund :-D
Og så er kalorietabellen herinde jo en super retningslinje, som flittiglise siger, kan der gå sport i at få så mange smilende smileys som muligt :-)
Og så er kalorietabellen herinde jo en super retningslinje, som flittiglise siger, kan der gå sport i at få så mange smilende smileys som muligt :-)
17 år17. september 2007 kl. 06:04