#2 af annap (slettet)
Bailine
Du læser en tråd i debat > vægttabannap (slettet)
re: Bailine
Bailine er meget omdiskuteret. Nogen sværger til, at det helt sikkert virker - andre mener, det er hokuspokus.
Du kan se mere på bailine.dk
Behandlingerne går ud på at stimulere muskler mv. elektronisk.
Jeg har selv prøvet noget tilsvarende for mange år tilbage. Det var supersjovt, men virkede ikke på slankeprojektet. Andre kan fortælle dig, at det virkede på dem.
Bailine er et koncept, der også består af ernærings- og motionsvejledning og behandlingerne.
Som sagt, surf ind på hjemmesiden og dan din egen mening :-)
Anna
Du kan se mere på bailine.dk
Behandlingerne går ud på at stimulere muskler mv. elektronisk.
Jeg har selv prøvet noget tilsvarende for mange år tilbage. Det var supersjovt, men virkede ikke på slankeprojektet. Andre kan fortælle dig, at det virkede på dem.
Bailine er et koncept, der også består af ernærings- og motionsvejledning og behandlingerne.
Som sagt, surf ind på hjemmesiden og dan din egen mening :-)
Anna
17 år6. september 2007 kl. 22:34
iakob
re: re: Bailine
Jeg læste på et tidspunkt at elektronisk stimulering af musklerne ikke er særlig effektiv for overvægtige mennesker fordi fedtet virker isolerende. Så man får ikke det ud af stimuleringen, som man regner med.
Bruce Lee brugte det vist fordi han ikke havde tid til at træne så meget som han ville.
Bruce Lee brugte det vist fordi han ikke havde tid til at træne så meget som han ville.
17 år7. september 2007 kl. 08:12
Jeg har lige sat og set en reklame for bailine, er der nogen der kender noget til det og evt har haft gode oplevelser??