#2 af Maddie (slettet)
ID Life Coaching - jeg er halvvejs gennem uddannelsen
Du læser en tråd i debat > vægttabMaddie (slettet)
re: ID Life Coaching - jeg er halvvejs gennem uddannelsen
Hej Anna,
Først: Tillykke med, at du nu er så langt med studiet! Jeg synes ikke, at det er så længe siden, du fortalt om, at du lige var startet. Tempus fugit.
Du kan lige tro, at jeg ville være klar til at blive coached, hvis det ikke lige er fordi, jeg bor i hjertet af Jylland. Øv, øv.
Jeg vil dog give dig "min bedste anbefaling". Du har været både sød og seriøs at have kontakt med herinde.
Jeg vil da også gerne følge med på sidelinjen, hvis I vil melde tilbage om de fremskridt, I nødvendigvis vil få.
Held og lykke med det
Venlig hilsen
Maddie
Først: Tillykke med, at du nu er så langt med studiet! Jeg synes ikke, at det er så længe siden, du fortalt om, at du lige var startet. Tempus fugit.
Du kan lige tro, at jeg ville være klar til at blive coached, hvis det ikke lige er fordi, jeg bor i hjertet af Jylland. Øv, øv.
Jeg vil dog give dig "min bedste anbefaling". Du har været både sød og seriøs at have kontakt med herinde.
Jeg vil da også gerne følge med på sidelinjen, hvis I vil melde tilbage om de fremskridt, I nødvendigvis vil få.
Held og lykke med det
Venlig hilsen
Maddie
17 år6. september 2007 kl. 21:27
annap (slettet)
re: re: ID Life Coaching - jeg er halvvejs gennem uddannelsen
Hej Maddie
Tak for de pæne ord.
Jeg var faktisk en smule i tvivl inden jeg skrev indlægget, hvordan det ville blive opfattet, at jeg sådan "promoverer" mig selv herinde. Der er jo rigeligt af reklamer for alle mulige produkter, eksperter, livsstilskonsulenter, coaches osv. herinde :-)
Igen, tak for opbakningen Maddie. Det luner :-)
Knus
Anna
Tak for de pæne ord.
Jeg var faktisk en smule i tvivl inden jeg skrev indlægget, hvordan det ville blive opfattet, at jeg sådan "promoverer" mig selv herinde. Der er jo rigeligt af reklamer for alle mulige produkter, eksperter, livsstilskonsulenter, coaches osv. herinde :-)
Igen, tak for opbakningen Maddie. Det luner :-)
Knus
Anna
17 år6. september 2007 kl. 22:22
Phatchick (slettet)
Hej Anna
Tillykke med at du er halvvejs igennem studiet ;O)
Ligesom Maddie bor jeg i Jylland, så det udelukker mig.
Ellers havde jeg været der!
Jeg opfatter ikke dit indlæg som promovering af dig selv, men som et flot tilbud som kan gavne både dig og de som er så heldige, at have mulighed for at tage imod det.
Som Maddie siger, du giver indtryk af at være både sød og seriøs og du er altid den der er klar med et skub, når der er noget der halter, så osse de bedste anbefalinger fra mig.
Knus PhatC
Tillykke med at du er halvvejs igennem studiet ;O)
Ligesom Maddie bor jeg i Jylland, så det udelukker mig.
Ellers havde jeg været der!
Jeg opfatter ikke dit indlæg som promovering af dig selv, men som et flot tilbud som kan gavne både dig og de som er så heldige, at have mulighed for at tage imod det.
Som Maddie siger, du giver indtryk af at være både sød og seriøs og du er altid den der er klar med et skub, når der er noget der halter, så osse de bedste anbefalinger fra mig.
Knus PhatC
17 år8. september 2007 kl. 15:29
annap (slettet)
Hej PhatC
Øv øv. Sikke mange jyder herinde. Ærgerligt. Det ville ellers have været godt.
Tak for dine søde ord.
Knus
Anna
Øv øv. Sikke mange jyder herinde. Ærgerligt. Det ville ellers have været godt.
Tak for dine søde ord.
Knus
Anna
17 år9. september 2007 kl. 00:41
tynd74
re: re: re: ID Life Coaching - jeg er halvvejs gennem uddannelsen
hej annap
tillykke med du er halvejs gennem uddannelsen.
det lyder meget spændende , men jeg er også jyde
du får også de varmeste anbefalinger herfra ;O)
knus lise
tillykke med du er halvejs gennem uddannelsen.
det lyder meget spændende , men jeg er også jyde
du får også de varmeste anbefalinger herfra ;O)
knus lise
17 år10. september 2007 kl. 11:40
annap (slettet)
re: re: re: re: ID Life Coaching - jeg er halvvejs gennem uddannelsen
Hmm.. måske jeg skulle overveje telefoncoaching - er I allesammen jyder? :-)
Anna
Anna
17 år10. september 2007 kl. 19:36
beta (slettet)
Hej annap
Tillykke det er flot du kan overkomme så meget som du gør,
du er en ildsjæl kan jeg fornemme.
Du har været her på siderne i den tid jeg har været her, om ikke altid synlig i forum, men jeg har set at du følger os på sidelinien, og har altid været der hvis en af os trængte til støtte/ spark eller hvad der nu kan blive behov for, tusind tak.
Jeg vil varmt anbefale dig, du er den rette til at coashe (hvis det hedder sådan) os andre.
Annap jeg er også jyde, hvad med om du tog turen her over til hovedlandet til alle vi jyder... gggg .. velkommen...
Tak fordi du vil lade os følge dig, i dine spændende studier.
Held og lykke med resten af studierne
beta
Tillykke det er flot du kan overkomme så meget som du gør,
du er en ildsjæl kan jeg fornemme.
Du har været her på siderne i den tid jeg har været her, om ikke altid synlig i forum, men jeg har set at du følger os på sidelinien, og har altid været der hvis en af os trængte til støtte/ spark eller hvad der nu kan blive behov for, tusind tak.
Jeg vil varmt anbefale dig, du er den rette til at coashe (hvis det hedder sådan) os andre.
Annap jeg er også jyde, hvad med om du tog turen her over til hovedlandet til alle vi jyder... gggg .. velkommen...
Tak fordi du vil lade os følge dig, i dine spændende studier.
Held og lykke med resten af studierne
beta
17 år10. september 2007 kl. 21:55
annap (slettet)
Tak Beta.
Ildsjæl. Det ved jeg nu ikke. Men jeg brænder for at hjælpe andre videre i livet, med små som store spørgsmål. Det er, hvis man kan sige det sådan, min "mission". Og ved hjælp af coach uddannelsen bliver jeg bedre i stand til det.
Ja, det kunne da næsten være, jeg skulle flytte til Jylland. Lader til, at der er masser af "kunder" ovre hos jer. Nej, spøg til side. Håber, at der er et par sjællændere, der hopper på. Det ville være dejligt.
Jeg fortsætter jo bare stilen herinde, om end mine spørgsmål måske bliver flere, formuleret lidt anderledes, end I måske er vant til og måske lidt mere provokerende til tider :-)
Igen - tak for dejlig opbakning Beta og også til Flittiglise :-)
Knus
Anna
Ildsjæl. Det ved jeg nu ikke. Men jeg brænder for at hjælpe andre videre i livet, med små som store spørgsmål. Det er, hvis man kan sige det sådan, min "mission". Og ved hjælp af coach uddannelsen bliver jeg bedre i stand til det.
Ja, det kunne da næsten være, jeg skulle flytte til Jylland. Lader til, at der er masser af "kunder" ovre hos jer. Nej, spøg til side. Håber, at der er et par sjællændere, der hopper på. Det ville være dejligt.
Jeg fortsætter jo bare stilen herinde, om end mine spørgsmål måske bliver flere, formuleret lidt anderledes, end I måske er vant til og måske lidt mere provokerende til tider :-)
Igen - tak for dejlig opbakning Beta og også til Flittiglise :-)
Knus
Anna
17 år10. september 2007 kl. 22:22
Maddie (slettet)
re: re: re: ID Life Coaching - jeg er halvvejs gennem uddannelsen
Hej Anna,
Måske skal du bare gentage dit fine tilbud engang imellem. Der må da være nogle københavnere, der har lyst til at få lidt hjælp. Måske er de bare ikke dukket op på siden endnu.
Venlig hilsen
Maddie
Måske skal du bare gentage dit fine tilbud engang imellem. Der må da være nogle københavnere, der har lyst til at få lidt hjælp. Måske er de bare ikke dukket op på siden endnu.
Venlig hilsen
Maddie
17 år12. september 2007 kl. 10:26
Jeg er nu nået næsten halvvejs gennem mit uddannelsesforløb til ID Life Coach. Det er en 2-årig uddannelse hos ID ved Ole Vadum Dahl (vadumdahl.dk) - nogen vil måske kende ham fra TV2, hvor han har været hyppig gæst hos Signe Rye.
Udover moduler, øvegrupper og supervision, skal jeg også selv give coaching.
I den forbindelse har jeg tænkt, at der måske var et par af jer, der kunne have lyst til det.
Jeg foretrækker, at mine coaching sessioner foregår "live". Dvs. ansigt til ansigt. Jeg udelukker ikke f.eks. telefon eller MSN, men min erfaring er, at samtaler ansigt til ansigt fungerer bedst, for begge parter.
Jeg forestiller mig, at det kommer til at foregå uden for normal arbejdstid (jeg har stadig fuldtidsjob at passe) et sted i Storkøbenhavn. Gerne hjemme hos jer. Jeg har ikke selv et lokale, jeg kan stille til rådighed pt. Men det praktiske kan vi tale om.
Jeg forestiller mig, at de første par sessioner, der normalt varer 1-1½ time, er gratis. Hvis vi så aftaler et længere forløb, kan vi aftale en pris, der svarer til, at jeg endnu ikke er færdiguddannet.
Coaching kan være mere end et popsmart begreb, som selvlærte personer bruger i flæng, og som giver coaching et dårligt ry (bla. i medierne her på det sidste).
ID Life Coaching er en lang række metoder og psykologisk indsigt, der gør coachen i stand til at hjælpe mennesker med de udfordringer, der er i livet: Er der projekter eller mål, du gerne vil nå? Har du brug for mere ro og balance i dit liv? Tænker du sommetider, at du kan få andet og mere ud af livet, end du gør nu? Er du i tvivl? Eller står midt i en vigtig beslutning? Har du et ønske om at forbedre dine relationer til mennesker i din omgangskreds? Vil du gerne selv have kontrol over, hvordan du reagerer på dine omgivelser? Har du brug for at komme bedre i kontakt med dig selv og dine behov? Vil du gøre dine begrænsninger til muligheder?
Hvis nogen af jer kunne være interesserede, er I meget velkomne til at sende mig en mail. I vil kunne finde min adresse og telefonnummer på min private hjemmeside posche.dk
Jeg skal til sidst fortælle jer, at jeg er meget seriøs og professionel omkring det her. Det betyder også, at jeg udover at være ansvarlig, også har total tavshedspligt i forhold til alt hvad jeg hører og ser i min egenskab som coach. Det betyder også, at når jeg indgår i et forløb med et menneske, så forpligter jeg mig, er ansvarlig og overholder vores aftaler.
Anna