#2 af Pernillejepp (slettet)
Målinger - primo september
Du læser en tråd i debat > vægttabPernillejepp (slettet)
re: Målinger - primo september
Det syntes jeg bare var en rigtig god idé, det vil jeg ihvertfald gerne være med til, så er det lidt lettere at holde styr på hvor stort et fremskridt man har! :-)
17 år6. september 2007 kl. 16:31
tynd74
re: re: Målinger - primo september
hej iakob
jeg synes også det er en super god idé.
jeg vil skrive mine start tal ind i morgen og tilføje og måle hvad de er nu. for at se forskellen. fik en kalender fra Q bladet i starten af året hvor tallene er i. bliver helt spændende hvad de er nu. og hvor meget jeg har tabt i cm.
jeg håber du finder noget smart tøj som du kan krybe i. og at du føler lækker og får en kanon fest.
lise
jeg synes også det er en super god idé.
jeg vil skrive mine start tal ind i morgen og tilføje og måle hvad de er nu. for at se forskellen. fik en kalender fra Q bladet i starten af året hvor tallene er i. bliver helt spændende hvad de er nu. og hvor meget jeg har tabt i cm.
jeg håber du finder noget smart tøj som du kan krybe i. og at du føler lækker og får en kanon fest.
lise
17 år6. september 2007 kl. 19:41
iakob
re: re: re: Målinger - primo september
Tak for det, Lise. Jeg beskriver lige mine indkøb i en anden tråd for at holde denne til emnet.
17 år6. september 2007 kl. 20:19
Pernillejepp (slettet)
re: Målinger - primo september
overarm: 32
talje: 96
hofte: 107
lår: 70
Bryst: 101
læg: 39
puha det er godt nok helt vildt at kigge på de tal.. snøft.. jeg håber meget på at de snart svinder en del..
talje: 96
hofte: 107
lår: 70
Bryst: 101
læg: 39
puha det er godt nok helt vildt at kigge på de tal.. snøft.. jeg håber meget på at de snart svinder en del..
17 år6. september 2007 kl. 21:02
annap (slettet)
Pernille. Bare rolig. De tal bliver helt sikkert mindre sammen med vægten. En måling om 1 måned, så skal du bare se resultater :-)
Pøj pøj
Anna
Pøj pøj
Anna
17 år6. september 2007 kl. 22:29
tynd74
hej igen iakob
da jeg startede herinde d 2 januar i år var mine mål:
bryst str 95d
talje 100 cm
hofter 120 cm og vægten var 93,1kg
nu her i dag d 7/9 2007 er målene;
bryst str 85c
talje 95cm
hofter 110cm
så det resultat er jeg vældig tilpas med. og vægt mæssig er det 11,1 kg jeg har tabt.
så må vi jo frem med måle-båndende igen omkring d 6-7 oktober. go´held til jer alle
lise
da jeg startede herinde d 2 januar i år var mine mål:
bryst str 95d
talje 100 cm
hofter 120 cm og vægten var 93,1kg
nu her i dag d 7/9 2007 er målene;
bryst str 85c
talje 95cm
hofter 110cm
så det resultat er jeg vældig tilpas med. og vægt mæssig er det 11,1 kg jeg har tabt.
så må vi jo frem med måle-båndende igen omkring d 6-7 oktober. go´held til jer alle
lise
17 år7. september 2007 kl. 10:43
Pernillejepp (slettet)
hov jeg har da målt bryst helt forkert... det er da UNDER brystet ikke? :-)
17 år7. september 2007 kl. 11:10
Pernillejepp (slettet)
jeg kan slet ikke lige finde ud af det med de der målinger, så jeg tror jeg springer fra igen..
17 år7. september 2007 kl. 12:00
bruger slettet
Brystmåling?
Er det under brystet? Hmm så skal jeg da have målt igen...
17 år7. september 2007 kl. 12:54
Her er mine data altså: Jeg startede med 107 om hoften og 104 om taljen - i slutningen af juli (som så altså er primo august).
Igår målte jeg mig igen og fik følgende data:
overarm 33, talje 100, hofte 106 og lår 63,5 (glemte bryst og læg - dem må jeg lige tilføje).
Så jeg har tabt mig 1 cm om hoften og 4 cm om taljen i løbet af den sidste måned. Det synes jeg er ret lækkert fordi jeg havde nemlig alt for stor mave og jeg kan tydeligt mærke at den er svundet. Især på mine levis, der ellers var opgivet fordi de var blevet for ubehagelige. Og den pølse af deller (eller rettere - delle - for der var kun plads til een) der plejede at blive skubbet over buksekanten - den er også svundet kraftigt ind.
Idag skal jeg ud at købe nyt tøj til den klassefest med folkeskoleklassen som satte hele min kur igang. Jeg håber sådan på at jeg kan finde noget - sidste gang jeg var på shopping (det var før jeg startede min kur) da opgav jeg fordi alle bukser der passede min om livet var cirka 15 cm for lange.