Status fra advogirl

Du læser en tråd i debat > vægttab

Status fra advogirl
Ja, så er vægten på 58,0 dut kilo - det er 600 g mindre end sidste mandag så det må jeg vel være tilfreds med. Det bedste er, at jeg synes dælme jeg kan både se og mærke at min irriterende "badering" er blevet mindre. Jeg har også været flittig, jeg har løbet hver anden dag og fordoblet turen, og jeg løber bare og siger mit mantra "fedtforbrænding, fedtforbrænding fedtforbrænding" for jeg synes det er så ualmindeligt kedeligt og hårdt at løbe, men jeg fortsætter, for det er det der giver noget. Oven i det skal lægges at jeg går tur med min hund og at jeg går til/fra station fra arbejdet, så kroppen bliver rørt, og jeg har skåret kraftigt ned på indtagelse af føde (uden dog at jeg sulter). Så alt i alt er jeg da en glad pige i dag- for jeg har også med i mine tanker at jeg har menstruation og det vil sige at jeg (måske) vejer lidt mere end normalen, så måske ER jeg nede på de 57,9 kg. hvem ved.... Jeg fortsætter kampen mod fedtdepoterne, der mangler "kun" 5 kilo så er jeg tilfreds, men kun 3 kilo så er jeg ved mit første mål, og så må vi se, hvordan kroppen ser ud, man skulle jo også nødig tabe sig så meget at man ikke længere kaster skygge vel? ha ha ha........Jeg ønsker alle en rigtig dejlig dag.
19 år9. maj 2005 kl. 09:36
re: Status fra advogirl
Hej Advogirl

600 g er rigtig fint. Jeg tror ikke det er realistisk at håbe på mere, når der ikke skal tabes så mange kilo. Vægten siger helt sikker noget med 7 næste mandag.

Jeg synes at det er rigtig flot at du holder ved dit løberi. Er du ved at få styr på vejrtrækningen ??
Jeg har en MP3'er, så jeg lytter til musik under løbeturerne, så bliver det ikke så kedeligt og der kommer ekstra fart under fødderne når der kommer en god melodi :-).
Det er også en god ide ikke at købe den samme rute hver gang, så bliver det også kedeligt.

StoreSøs
19 år9. maj 2005 kl. 10:09
re: re: Status fra advogirl
Hej StoreSøs,

Tak for det. Ja jeg synes det går bedre med vejrtrækningen, og jeg har også tænkt over at låne et "musikanlæg" af en af pigerne og se om det bliver sjover af det. Det er jo en dejlig fornemmelse bagefter, hvor man (jeg) bare ligger flad på sengen og prøver at komme i kontakt med mine lunger og luftveje igen efter sådan en omgan´g + at sveden bare vælter frem, jo så føler man virkelig at man har præsteret noget. Næste uge så er jeg i 57'erne, det SKAL jeg bare være. Men der er du jo allerede i 56'erne, men det gør ikke noget, jeg kommer halsende efter dig gør jeg.
19 år9. maj 2005 kl. 10:20
re: re: re: Status fra advogirl
Hej Advogirl

Jeg føler mig ikke helst sikker på at jeg når et 6-tal, i denne uge, jeg har vist hygget mig for meget i week-enden.
Jeg synes at det er utrolig svært at spise mindre potioner når der gæster, og man sidder og snakker over maden og rødvinen den halve aften.
Men jeg håber at jeg kan nå at rette lidt op på mine ugerninger i løbet af ugen.
Kryds fingere.

StoreSøs
19 år9. maj 2005 kl. 10:26
re: re: re: re: Status fra advogirl
Jeg skal krydse alt hvad krydses kan du - du er jo min store inspiration, så selvfølgelig ryger du ned på et 6-tal, det er jeg sikker på. Jeg var selv i byen i lørdags, og jeg holdt mig virkelig tilbage, sagde nej tak til den der helt vildt lækre fløde-svampe-sovs og nej tak til dessert (jeg er ikke vild med søde sager, så det var ikke svært) til gengæld røg der altså flere glas vin indenbords, men igen, det skal der også være plads til, så jeg forstår skam godt hvad du mener, og vi skal nok nå det...du kan se det i spejlet og det kan jeg også, så det er da bare heldt vildt dejligt, uanset om vægten så en enkelt uge måske ikke lige er samarbejdsvillig.
19 år9. maj 2005 kl. 10:30
Hey

600 gram på en uge er da super flot - det kan du altså godt være stolt af - Du skal jo huske at du ikke har så meget at tabe af mere.........

Knus smiley
19 år9. maj 2005 kl. 13:16
Du klarer det rigtig flot. Det er især dejligt når man også selv kan se det synes jeg.

Jeg tager hatten af for, at du kan klare de løbeture. Jeg tror max jeg kan løbe 100 meter - så vil jeg straks have brug for en sofa!!!!

Knus Judle
19 år9. maj 2005 kl. 13:37
Advogirl! ;o)
Det kører jo på skinner for dig..Sejt som du får løbet byen (eller er det skovene?) tyndt, det er bare super. Nogle anbefaler musik til dine "kedelige" løbeture, -jeg tror det er en smagssag!! Min vejrtrækning er ikke overvældende god og nej, jeg skal ikke ha' musik i ørerne, for så kan jeg slet slet slet ikke følge med i, hvad der sker med lungerne..Men som sagt, en smagssag, du finder hurtigt ud af, om det er dig eller ej. Fortsæt det gode arbejde og husk så lige, at når der ikke er så meget at tabe af, så går det nu engang ikke altid lige hurtigt....Endnu engang tillykke, forstår godt du har haft en dejlig dag!

Knuzzer fra Muldebeerg
19 år9. maj 2005 kl. 17:18
hvor er det flot ;)
det kan du godt være stolt af.
mht. din "badering" er det jo svært at se når man kigger i spejlet hver dag, spørg andre, evt. nogle du ikke har set i et stykke tid, de kan meget bedre se det.
endnu engang tillykke, det er kanon..
19 år10. maj 2005 kl. 21:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });