Onsdagsvejning. 5 sep.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning. 5 sep.
Ja her vil vægten ikke ned under de 80 så her er der ikke sket det mindste. ævæv.
Håber det er gået bedre for i andre.

zenta
17 år5. september 2007 kl. 07:08
re: Onsdagsvejning. 5 sep.
Her er der røget 900 gram af feriekiloene.

Æv æv Zenta. På den igen :-)

Anna
17 år5. september 2007 kl. 08:45
re: re: Onsdagsvejning. 5 sep.
hej zenta

pludselig så er du under de magiske 80kg. det skal nok komme . du gør det så flot. og sikke meget du allerede har smidt. på den igen ;O)

flot annap , det går atter den rigtige vej. ;O)

jeg har tabt 500gram på en uge. vægten siger nu 82kg
dejligt ;O)

lise
17 år5. september 2007 kl. 08:52
Må jeg være med på onsdagsvejningen? Jeg er lige startet på min "anden omgang" på Madital. Tabte i første omgang 4 kilo, men tog de 3 på igen i løbet af sommeren. 600 gram tabt siden i mandags - det går jo så nemt i starten, men jeg er godt klar over, at det ikke er fedt, jeg har tabt.

Zenta, det er godt nok et flot vægttab, du har præsteret. Held og lykke med de sidste, genstridige kilo.
17 år5. september 2007 kl. 08:57
re: re: re: Onsdagsvejning. 5 sep.
Hejsa.. jeg er lige startet i mandags hvor jeg vejede 87 kg, men var på vægten idag og vejede 87,3, så jeg hopper med i næste uge og håber på at det bare er fordi jeg bare lige er startet at man ikke kan se resultat..

Pernille
17 år5. september 2007 kl. 12:17
re: re: re: re: Onsdagsvejning. 5 sep.
Jeg har i ugen, der er gået tabt imponerende 100 g :-)

Jeg ligger og kan ligesom ikke komme ned under de 77 kg. Men det kommer i denne uge.

Jeg er efterhånden også så langt nede, at jeg er godt tilfreds, så længe det fortsætter nedaf. Jeg er klar over, at de sidste 10 kilo kommer til at gå NOGET langsommere end de første 15. Jeg indtager jo kaloriemæssigt det samme som jeg hele tiden har gjort - og eftersom kroppen ikke er helt så stor - og dermed ikke bruger helt så meget .. nå ja.. så taber jeg mig langsommere.. Skidt med det - bare det går nedad.. og det gør det.

Mange hilsner
Pernille
17 år5. september 2007 kl. 12:46
re: re: re: re: Onsdagsvejning. 5 sep.
Jeg vejede 76,2 her i morges og er nu 100 gram fra at have tabt mig 5 kilo siden 30. juli. Jeg har tabt mig en kilo siden sidste onsdag, så min ½ kilo per uge er nok lidt for uambisiøst, men jeg har det rigtig, rigtig godt med at der er noget at give af.

Mit endelige mål er 69 kilo (eller rettere en normal BMI som ligger på 69 kilo). Så jeg mangler små 7 kilo og derefter må jeg lige overveje om jeg fortsætter ned til 65 kilo eller jeg har det bedst med at holde de 69.

Jeg er startet på step (som nogen vil vide) og på Becks Diet Solution (en bog anbefalet her i forumerne). Så nu vil I kunne se mig skamrose mig selv i min dagbog :-)

Zenta78: Vægt er genstridig og rykker sig i hop. Det ved du sikkert alt om. Der er ikke andet at gøre end at fortsætte - så skal det nok komme. Hvor har du tabt dig meget. Måske er det nu du skal finde et antal margarinepakker frem som svarer til den vægt du allerede har tabt dig - lidt sjov i Brugsen måske? Men lad være med at blive deprimeret over at nålen dirrer på de 80 hvor træls det end er. Den skal nok makke ret bare du holder gejsten oppe.

PernilleJepp: Tillykke med barnet! Hvor gammelt er barnet? Din dagbog tyder på at du stadig er på orlov? Jeg ved ikke hvorfor du ikke har tabt dig - men jeg er sikker på at det ikke har nogen praktisk betydning. Jeg har selv en dreng på 2½ år (og een på 5) og har stadig min barselsorlov i (forholdsvis) frisk erindring så hvis du har brug for at tale om specielle barselsudfordringer i forhold til kur, så bare skriv. Men ellers så må du jo bare anse de to dage fra mandag til idag som en prøve. Du skulle se min vægtkurve - den springer op og ned fra dag til dag (jeg vejer mig hver dag).
17 år5. september 2007 kl. 12:47
re: re: re: re: re: Onsdagsvejning. 5 sep.
Hejsa.. jamen min dreng er 4 ½ måned, så han er jo stadig ganske lille. jeg nåede aldrig rigtig at komme i gang med amningen, fordi han lå på børneafdelingen det første stykke tid, så tror da at det har en del af skylden, ja og så selvfølgelig mine spisevaner.. :-)
ja jeg har stadig orlov, så jeg mener jo at det burde være et plus for mig, fordi jeg jo så kan bruge noget tid på at få styr på min kost.. min kæreste og jeg er faktisk i motionscenter ca 1 time om dagen, hvor vi har vores dreng i barnevognen og han syntes at det er hyggeligt.. :-) så faktisk har jeg ikke nogen undskyldning for at lade være.. jeg har flere for at komme i gang! :-9
17 år5. september 2007 kl. 15:21
re: Onsdagsvejning. 5 sep.
Jeg oprettede en bruger herinde i fredags og jeg synes det er smadder smart. :-) Jeg hygger mig i hvert fald vældigt med at taste mad ind, og se hvor meget jeg egentlig spiser. :-)
I fredags satte jeg min vægt til 60 kg. (men den har muligvis været lidt lavere) og mit mål er at komme ned på 56 kg. I morges stod vægten på 58,4 kr. så det går bestemt fremad. - også selvom jeg stadig spiser chokolade :D
17 år5. september 2007 kl. 15:29
Hej alle sammen.
Hold gejsten oppe :)

Min vægt sagde i morges 62,2.. Det er 2,4 kg. siden sidste tirsdag :D Så jeg er bare glad.

Camilla
17 år5. september 2007 kl. 17:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });