En forsinket onsdagsstatus

Du læser en tråd i debat > vægttab

En forsinket onsdagsstatus
JUBIII jeg er kommet ned på 75 kg, og jeg har allerede købt min bonus - mit vedhæng til min halskæde. Jeg er bare SÅ glad, og jeg tror virkelig min vægt rykker et godt stykke nedad igen til på onsdag. Det bliver i hvert fald spændende at komme på vægten igen.

Jeg har været sammen med min kæreste siden torsdag morgen, og vi har været ude at gå lange ture med hans hund, samt styrketræning torsdag eftermiddag, og badminton i går søndag. I fredags ordnede jeg min kælder, med et resultat hvor jeg styrter op og ned af trapperne hele formiddagen (og det er jo også motion), jeg har overholdt mine vægtvogter point, så jeg krydser virkelig fingre for onsdag. Tænk hvis jeg kan få min 4. stjerne, tænk hvis jeg får tabt mig 12 kg ialt..... men vi får se... der er stadig nogle dage til onsdag.

Jeg ønsker jer alle en fortsat god og skøn dag.

Knuz fra Marianne
19 år9. maj 2005 kl. 07:37
re: En forsinket onsdagsstatus
Wau Marianne, glæden og energien vælter bare ud af dit indlæg her, hvor er det bare skønt at læse. Du skal nok nå dit mål og tabe 12 kilo, det er jeg sikker på. Du styrer da bare for vidt. Fik du så hjertet af kæresten eller hvad?
19 år9. maj 2005 kl. 09:54
re: re: En forsinket onsdagsstatus
hej Advogirl

Nej hjertet har jeg ikke fået endnu.... men jeg kan da altid krydse fingre for at jeg får det til vores 1 årsdag den 4. juli *smiler*.... jeg synes det er noget han skal gøre frivilligt.

Knuz marianne
19 år9. maj 2005 kl. 10:46
Hej Marianne

SÅDAN et kæmpe tillykke med at du er nået de 75 kg - kan godt forstå at du har købt din belønning, det har du godt nok også fortjent. Glæder mig til at høre hvad vægten siger på onsdag.

Knus og tillykke fra smiley
19 år9. maj 2005 kl. 13:12
FLOT FLOT FLOT!

Jeg synes bare d er dygtig ;o)

Knus Judle
19 år9. maj 2005 kl. 13:31
Marianne!!
Du er for sej!! Yep! Intet mindre kan gøre det ;o) Jeg husker hvor triste dine indlæg til tider kunne være, for ja, -det er jo snart over et år siden, nemlig inden du mødte din søde prins! Hvor er det flot du taber dig så meget og hvor er det dejligt, at du sprudler sådan af energi, at det smitter helt af på os andre....Pøj pøj med vejningen næste onsdag, - og lur mig om ikke kæresten nok skal finde hjertet frem, -på et eller andet tidspunkt!

Glade knuz til dig fra Muldebeerg
19 år9. maj 2005 kl. 17:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });