en kort fornøjelse!!!

Du læser en tråd i debat > vægttab

en kort fornøjelse!!!
Jeg var så glad så glad. Havde gået og hygget mig med den sødeste fyr og endelig for ca 14 dage siden blev det fast og det var skønt og dejligt at vågne op ved siden af ham og falde i søvn ved siden af ham. Men det skulle bare ikke være os. I torsdags fik han besked på at han akut skulle arbejde det næste halve år i Nordgrønland, og han rejste idag.
Jeg bor i Midtgrønland og der er ca 1000 km op til der hvor han er, og en flybillet koster ca 7000 tur/retur, så der er ikke de store muligheder for at ses. Jeg flytter jo selv til dk til august, så det er desværre slut for vores vedkommende.
Så dagene siden i torsdags er gået uden en eneste tanke på motion og mad. Jeg har ikke spist meget, men til gengæld enormt usundt og jeg har ikke været i centeret før her i aftes. Jeg gider ingenting lige nu ud over at være trist.
Men samtidig skal det ikke vælte en god udvikling, så fra i morgen bliver de triste tanker arbejdet ud ved en masse motion, og køleskab og fryser er heldigvis fyldt op med de rigtige madvarer. Ved ikke lige hvor aktiv jeg bliver her på forummet den næste uges tid eller to, men jeg kigger da forbi, jeg skal jo høre om jeres løb og hvor gode i var:-)

Knus fra en rigtig rigtig trist alene eskimo:-(
19 år9. maj 2005 kl. 05:00
re: en kort fornøjelse!!!
Det er trist at høre at du har mistet din kæreste. Jeg føler med dig.

Et skulderklap herfra. Jeg håber du hurtigt kommer op på hesten igen.

Knuz fra Marianne
19 år9. maj 2005 kl. 07:20
Det er synd for dig eskimo, jeg føler med dig, det er aldrig nemt. Men jeg tror på, at hvis han er den eneste ene, ja så krydser jeres veje igen på et andet tidspunkt, hvor det er mere "belejligt" for jer begge. Fortsæt dit slankeprojekt, du vil fortryde hvis du lader det ligge. Pøj pøj og rigtig mange tanker og knus fra mig til dig.
19 år9. maj 2005 kl. 09:31
Kære Eskimo

Øv øv øv. Kan godt forstå du er trist. Jeg synes også, at det er synd for dig. Meen hank nu lidt op i dig selv søde. Du bliver mere trist af at sidde og hænge og have ondt af dig selv. Afsted til træning og få gang i endorfinerne. Det kan måske hjælpe lidt på humøret. Og ikke mere trøstespisning. Det får du det bare meget værre af, ikke!

Jeg tænker på dig, din stakkel.

Knus Anna
19 år9. maj 2005 kl. 11:00
Hejsa Eskimo

Det er jeg utrolig ked af at læse og han skal rejse afsted p.g.a. arbejde - følger virkelig med dig. Håber at du kommer over det igen. Skidt med motionen og kosten lige - det skal nok komme igen, når du har fået det lidt på afstand igen.

Mange knus og tanker fra Smiley
19 år9. maj 2005 kl. 13:09
Stakkels Eskimo
Hej søde Eskimo.

Hvor er det trist for dig. Jeg kan bestemt godt forstå at du er ked af det. Jeg kan godt se, at det ikke giver de store fremtidsmuligheder for jer når han skal rejse så langt væk. Og når du skal til DK til august er der jo endnu længere. Øv hvor er jeg ked af det på dine vegne.

Prøv om du alligevel kan spise rimeligt fornuftigt selv om det er svært.

mange tanker fra Judle
19 år9. maj 2005 kl. 13:29
Søde Eskimo!
Kærstesorger er en dum ting, specielt når det sker på så uretfærdige vilkår, som det gør for Jer 2 lige nu.....Uanset hvad så skal du nok komme igennem det og ja, -måske har Advogirl ret, Jeres veje kan jo X'es igen, omend I har udsigt til nogle ret store afstande....Jeg føler med dig, -giv dig tid til at være lidt ked, men lad ikke hele din kostomlægning ryge på det, vel. Gør hvad du kan, når du endelig har lidt lyst til det, så skal det nok gå altsammen...Husk at "ting tager tid", ikke også..

Masser af knuz og tanker fra Muldebeerg, der er helt ked på dine vegne... :o(
19 år9. maj 2005 kl. 17:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });