Jeg er bare så glad.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Jeg er bare så glad.
Jeg har lige fået den bedste start på dagen man overhoved kan få. Da je startede med kostomlægning med mere i mandags sagde vægten 100,4 kg. Men tænk sig idag sagde den 96,9. Jeg er simpelthen så utrolig stolt så jeg slet ikke er til at skyde igennem.
Det var først meningen jeg skulle vejes imorgen men for snart 2 mnd. siden sagde vi ja til at komme til en fødselsdag iaften, så jeg ville lige se vægten før vi skulle afsted. Og jeg tror da nok lige at det bliver 100 gange nemmere at sige nej tak til alle de søde sager nu.
Løb har der ikke rigtig været noget af i denne uge, alt med måde og maden har været svær nok og få styr på, men jeg har fået mig men lille nyforelskelse... så manden har fået en konkurent.
Min nye forelskelse hedder cykel, jeg fandt ud af at sådan en cykeltur på bare ½ time hver dag gjorde altså underværker for energien resten af dagen, og trapperne i opgangen kan jeg da også mærke en stor forskel på når jeg skal op af dem. Jeg manglede ikke mod på at det her bare skal lykkes, men modet er da bestemt heller ikke blevet mindre.

Jeg er jer alle herinde så evigt taknemmelige for at hjælper når man har et lille problem eller bare gør jeres bedste for at forklare hvis man er i tvivl.

Kæmpe knuzzz fra Monika
19 år8. maj 2005 kl. 06:31
MONIKA!
Det er bare super flot, at du har tabt dig så meget. ET STORT TILLYKKE får du her fra mig, hvis ikke det skal gi' dig mere blod på tanden, ja så ved jeg snart ikke. Det er dejligt at se, at det gi'r resultater at du knokler sådan for en bedre kost og motion, ikke også...Håber hele din dag har været præget af det flotte vægttab, -så svæver man næsten, ikke sandt...Pøj pøj med de næste kilo, bare klø på, ven!

Knuzz og kolbøtter fra Muldebeerg
19 år8. maj 2005 kl. 17:18
re: Jeg er bare så glad.
Et kæmpe tillykke herfra, det er bare SÅ flot et vægttab.

Held og lykke fremover.

Knuz fra Marianne
19 år9. maj 2005 kl. 07:25
Også tillykke fra mig - det er bare flot gået, det må jeg sige, jeg er meget imponeret.
19 år9. maj 2005 kl. 09:58
re: re: Jeg er bare så glad.
Hej Monika

Et imponerende vægttab på så kort tid. Du kan være utrolig stolt af dig selv. Hold linien og hold fast i de gode vaner.

Knus Anna
19 år9. maj 2005 kl. 10:55
WAU WAU det er godt nok et super flot vægtab STORT tillykke med det - det er bare rigtigt at det hjælper en til at kunne sige nej tak, når man kan se at det hjælper på vægten.
Elsker også min cykel og så også cykle på arbejde i morgen og regner med at gøre det resten af uge.
Pøj pøj med det hele.

Kæmpe knuser fra Smiley
19 år9. maj 2005 kl. 11:51
Det er godt nok flot klaret. Du må gøre de helt rigtige ting - det er da helt sikkert.

Skulderklap fra mig til dig ;o)

Knus Judle
19 år9. maj 2005 kl. 13:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });