#2 af bruger slettet
Onsdagsvejning
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Onsdagsvejning
Hej muddes mor
Jeg er helt ny bruger af madital, og havde lige tilmeldt mig, da jeg fik dit indlæg.
Øv hvor lyder du ærgelig over at have taget på i ferien...Og hvor jeg dog kender det.
Jeg er selv den type der spiser på mine følelser...dvs at jeg spiser hver gang jeg er nede...som nu ...pga arbejde mm.
Det der er svært er jo at komme igang igen, når man er nede i et hul.
Men OP på motions cyklen, eller gå dig en lang tur, hvilket jeg selv benytter mere, da det klarer hjernen.
Når jeg går i længere tid, kommer der en masse tnker som jeg ellers ikke beskæfteiger mig med, men som jo alligevel må ligge og "rode rundt" derinde et sted, så det virker temmelig afstressende...
Held og lykke...
Jeg er helt ny bruger af madital, og havde lige tilmeldt mig, da jeg fik dit indlæg.
Øv hvor lyder du ærgelig over at have taget på i ferien...Og hvor jeg dog kender det.
Jeg er selv den type der spiser på mine følelser...dvs at jeg spiser hver gang jeg er nede...som nu ...pga arbejde mm.
Det der er svært er jo at komme igang igen, når man er nede i et hul.
Men OP på motions cyklen, eller gå dig en lang tur, hvilket jeg selv benytter mere, da det klarer hjernen.
Når jeg går i længere tid, kommer der en masse tnker som jeg ellers ikke beskæfteiger mig med, men som jo alligevel må ligge og "rode rundt" derinde et sted, så det virker temmelig afstressende...
Held og lykke...
17 år22. august 2007 kl. 09:33
Frk L (slettet)
Hej Alle:)
Til muddes mor - kender alt for godt det med at være drænet for motivation og energi. Det er utrolig hvor meget det hjælper, hvis ens humør er godt. Jeg håber du finder den rette "stemning" og føler dig godt tilpas igen. Sejt du vil cykle til og fra arbejde. På længere sigt vil det helt sikkert kunne ses på vægten:)
Hej Rucola - velkommen til:) Her i "Onsdagsvejning" plejer vi at skrive hvad vi vejer hver onsdag, således vi kan holde øje og hjælpe hinanden. Håber du får glæde af siden.
Til jer andre - håber der har været minus på kontoen. Jeg var heldig - minus 900 g. så vægten er nu 75,4.
Knus Anja
Til muddes mor - kender alt for godt det med at være drænet for motivation og energi. Det er utrolig hvor meget det hjælper, hvis ens humør er godt. Jeg håber du finder den rette "stemning" og føler dig godt tilpas igen. Sejt du vil cykle til og fra arbejde. På længere sigt vil det helt sikkert kunne ses på vægten:)
Hej Rucola - velkommen til:) Her i "Onsdagsvejning" plejer vi at skrive hvad vi vejer hver onsdag, således vi kan holde øje og hjælpe hinanden. Håber du får glæde af siden.
Til jer andre - håber der har været minus på kontoen. Jeg var heldig - minus 900 g. så vægten er nu 75,4.
Knus Anja
17 år22. august 2007 kl. 09:49
bruger slettet
re: re: Onsdagsvejning
Hej igen
Jamen så må jeg jo hellere frem med det...
Jeg vejer 90 kg.
Startede som sagt i dag, og håber at veje 75 til maj næste år...
Er det urealistisk?
Jamen så må jeg jo hellere frem med det...
Jeg vejer 90 kg.
Startede som sagt i dag, og håber at veje 75 til maj næste år...
Er det urealistisk?
17 år22. august 2007 kl. 10:06
muddes mor (slettet)
re: re: re: Onsdagsvejning
Så absolut ikke!!
jeg har tabt 15 kg siden feb.
Held og lykke med projektet!
Gitte
jeg har tabt 15 kg siden feb.
Held og lykke med projektet!
Gitte
17 år22. august 2007 kl. 10:50
zenta78 (slettet)
re: re: re: re: Onsdagsvejning
Hej alle.
Op med humøret muddes mor, du skal nok klare den, alle herinde støtter op om dig.
Vægten her soger 80 som sidste, men det er også den tid på mdr, så er det jo iordne.
Zenta
Op med humøret muddes mor, du skal nok klare den, alle herinde støtter op om dig.
Vægten her soger 80 som sidste, men det er også den tid på mdr, så er det jo iordne.
Zenta
17 år22. august 2007 kl. 17:50
iakob
Hej Muddes mor.
Jeg er også mor til 2 (een på 2 og een på knap 5) - dog er jeg cirka 10 år ældre. Du kan tro jeg kender det - hvordan man kan være tømt for energi. Og godt humør. Og så har man bare lyst til at spise!
Og så til min vægt - det her er første gang jeg skriver i onsdagsvægt selvom jeg har været på siden sidst i juli.
Jeg vejede i morges 77,9.Det er et vægttab på 700 gram siden sidste onsdag.
Jeg er også mor til 2 (een på 2 og een på knap 5) - dog er jeg cirka 10 år ældre. Du kan tro jeg kender det - hvordan man kan være tømt for energi. Og godt humør. Og så har man bare lyst til at spise!
Og så til min vægt - det her er første gang jeg skriver i onsdagsvægt selvom jeg har været på siden sidst i juli.
Jeg vejede i morges 77,9.Det er et vægttab på 700 gram siden sidste onsdag.
17 år22. august 2007 kl. 20:00
tynd74
re: re: Onsdagsvejning
hej alle sammen
stort tillykke til alle jer der har tabt jer. ;O)
selv er jeg jublende glad , vægten siger 81,5kg i dag.
trods mens.
og datterens vægt går også nedad.
og anna jeg har også haft en travl dag i dag og har først en stund nu. men tænkte på dig og noterede hele dagen og førte det ind til aften. tak tak ;O)
og flot zenta du skal se næste onsdag står der 7 foran.
knus lise
stort tillykke til alle jer der har tabt jer. ;O)
selv er jeg jublende glad , vægten siger 81,5kg i dag.
trods mens.
og datterens vægt går også nedad.
og anna jeg har også haft en travl dag i dag og har først en stund nu. men tænkte på dig og noterede hele dagen og førte det ind til aften. tak tak ;O)
og flot zenta du skal se næste onsdag står der 7 foran.
knus lise
17 år22. august 2007 kl. 20:58
tynd74
re: re: re: Onsdagsvejning
hej muddes mor
du skal nok klare den, snart er du helt ovenpå og så kan du se dig selv under de 100 igen.
;O)
lise
du skal nok klare den, snart er du helt ovenpå og så kan du se dig selv under de 100 igen.
;O)
lise
17 år23. august 2007 kl. 14:11
annap (slettet)
re: re: re: re: Onsdagsvejning
Hæhæ Flittiglise, godt jeg kan holde dig lidt til ilden :-) Har slet ikke noget imod at være den stramme tante, der holder dig i snor :-)
Skidegodt gået
Knus
Anna
Skidegodt gået
Knus
Anna
17 år23. august 2007 kl. 20:05
Startet nyt arbejde sidste mandag, og har haft ingen overskud, også fordi jeg har været meget alene med børnen i den uge. Jeg har været så træt og sur at jeg ikke har kunne holde mig selv ud...
Jeg har storset ikke fået kørt på min motionscykel, og det kan jo desværre ses og åbenbart også mærkes på humøret.
Jeg skal igang nu, har sat mig som mål at tabe 10 kg inden jul, det betyder at jeg skal tabe mig i samme tempo som hidtil, så mon ikke det kan lykkeds.
Bilen skal på værksted, så jeg har bestemt mig til at prøve at se om det ikke kunne lade sig gøre at cykle på arbejde (7,5km hver vej.)
i den uge den er på værksted og så 3 gange om ugen fra nu og indtil der falder sne. Vil ikke cykle når jeg skal hente børn, men det er heldigvis kun to gange om ugen.
Hold op en masse jeg fik skrevet ned der, håber i tilgiver mig, men havde brug for at komme af med det, er så fustret over mig selv i øjeblikket.
HÅber ellers at i har haft en god sommer og at i har været mere standhaftige end mig!!
Gitte- nu desværre medlem af 100+ klubben igen.