Det gør ondt at være fed......

Du læser en tråd i debat > vægttab

Det gør ondt at være fed......
Godformiddag.
Jep, det gør ondt at være fed/overvægtig.
Hertil morgen var Smiley og jeg ude at løbe i ca. 35 min, alt i min bentøj gør bare ondt, jeg skriger snart, for når jeg sætter mig ned eller rejser mig op gør det ondt.
Nå, men ellers var det jo dejligt at komme ud og løbe/gå her til morgen.
Men kunne ikke hente Smiley, endnu, indrømmer det jeg er i kanon dårlig kondi.....
Knuser og god dag
Bamse
19 år7. maj 2005 kl. 10:27
re: Det gør ondt at være fed......
Hej..
Man får det så godt når vægten falder
Gitte
19 år7. maj 2005 kl. 12:46
Hej dig. der er et ordsprog der siger det skal gøre ondt for at gøre godt (men bliver det alt for slemt er det heldigt der på apoteket er en creme der lindrer smerter i musklerne den virker) klø på knus sus
19 år7. maj 2005 kl. 15:15
re: re: Det gør ondt at være fed......
Ja men pas på dine lækre lamsebamse ben!!!

Jeg fik skindebensbetændelse af at løbe fordi jeg ik startede ud i et lavt niveau.. 35 minutter er faktisk mere end hvad jeg må løbe, jeg har løbet 3 gange om ugen siden januar, og må nu løbe 25 minutter ad gangen, startede ud med 10 minutter.. Det er en god ide at få fat på et løbeprogram, hos nogle der er profesionelle i sport og ortopædi.
For motivationen er det også en super god ide.

Pas på dine ben Bamse, det var bare det jeg ville sige.
19 år7. maj 2005 kl. 20:05
Ja det gør ondt at løbe, når man er overvægtig. Har du husket at strække ud bagefter ??? Jeg ved godt det ikke tager alle smerterne, men det hjælper dog noget.

Jeg er virkelig misundelig på dig, at du kan løbe så længe, jeg må nøjes med 10 min. af gangen, men så er det også min astma der driller mig mest. Jeg glæder mig til jeg også kan løbe i 30 min af gangen.

Pøj pøj med benene og kondien, det kan jo kun gå fremad.

Knuz marianne
19 år9. maj 2005 kl. 07:28
Kære Bamse, det er det jeg vil kalde "sundt ondt", altså at du har brugt din krop. Men selvfølgelig skal man ikke overdrive som de andre skriver. Mine lårbasser er som sten, for ikke at tale balderne, men ved du hvad, det er lidt fedt at man kan mærke at man har brugt sin krop ikke. Jeg synes det er flot at du kan løbe 35 min. Det kan jeg i hvert fald ikke, og slet ikke uden gåpauser, men det har noget med luften at gøre. Fortsæt du bare, det skal nok blive bedre....jeg synes det er flot gået.
19 år9. maj 2005 kl. 10:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });