#2 af Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Hilsen fra Smiley & Bamse
Du læser en tråd i debat > vægttabSmiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Hilsen fra Smiley & Bamse
P.S
Vi er kommet herover hvor de snakker sjællandsk.
Knuser til jer alle sammen
S&B
Vi er kommet herover hvor de snakker sjællandsk.
Knuser til jer alle sammen
S&B
19 år6. maj 2005 kl. 23:34
Muldebeerg
re: re: Hilsen fra Smiley & Bamse
Hej I to!
Smiley dejligt at du endelig fik fut i fødderne på Bamsen..han skal jo også være klar til løbet i august..hi hi hi..
Når jeg engang bliver ædru i løbet af dagen, tsk tsk tsk..er jeg i fuldt firspring og klar til løbet imorgen..ses vi??? I hvert fald, god fornøjelse til dig. Håber du klarer det på 30 min. Knuzzer fra Muldebeerg, der er kommet til øen..uha uha uha..
*ggg*
Smiley dejligt at du endelig fik fut i fødderne på Bamsen..han skal jo også være klar til løbet i august..hi hi hi..
Når jeg engang bliver ædru i løbet af dagen, tsk tsk tsk..er jeg i fuldt firspring og klar til løbet imorgen..ses vi??? I hvert fald, god fornøjelse til dig. Håber du klarer det på 30 min. Knuzzer fra Muldebeerg, der er kommet til øen..uha uha uha..
*ggg*
19 år7. maj 2005 kl. 14:35
annap (slettet)
re: re: re: Hilsen fra Smiley & Bamse
Hej Bamse
Hvis du trænger medlidenhed, skal du ikke spørge her. Jeg synes det er fint, at Smiley får dig sparket ud af hullerne. Løb du bare videre, søde Bamse. Inden længe er det Smiley der løber 250 m. bag ved dig, ikke!
Knus Anna
Hvis du trænger medlidenhed, skal du ikke spørge her. Jeg synes det er fint, at Smiley får dig sparket ud af hullerne. Løb du bare videre, søde Bamse. Inden længe er det Smiley der løber 250 m. bag ved dig, ikke!
Knus Anna
19 år9. maj 2005 kl. 10:50
Onsdag da Smiley lander i Århus, er det med højt humør og videre til fødselsdag med alt for god mad, for meget dessert, og for meget vin, uha uha.
Torsdag hed den kræmmermarked, hvor vi gik gik gik gik gik gik gik gik gik pause gik gik gik gik gik gik rundt mellem alle de derens kræmmer og alt deres ubrugelig l...
Ind og spise på Græsk resturant, bagefter i biffen og Se HItch, kan kun anbefales.
Nå men hvad sker der så, når Smiley brokker sig over, at hun ikke har fået løbet i dag, jo der sker det, at Bamse få et eller andet sygt anfald, og foresår om de ikke skal løbe en tur med det samme, Jo siger Smiley Dahm tænker bamse, og afsted det gik i Odder by med Smiley 250 m foran og en halsende Bamse bagefter, der bestemt ikke er i form.
Hjem på sofaen, pust støn, NEJ IKK DET, men se Du bli´r hvad du spiser og på hovedet i bommelumkassen.
Vækkeuret kl. 7, og så var bamse dum nok til at tro han kunne sove videre, men NÆ NEJ, Smiley skal løbe og det skulle være NU.
Dagen i dag har stået på løb, gåture, cykling og løbetur igen (bamse Alene hvad gir I).
I morgen tidlig hedder den sikkert løb igen inden man kan få lov til at spise morgenmad, for det varer jo ikke længe før det der IFORM løb heldigvis snart er overstået, så skal man da ikke træne til det.......
Nå ja, så er der jo det næste løb hun har meldt sig til SUKKKK.
Nå men en lille hilsen fra Bamse og Smiley, og det er ikke Smiley der har skrevet indlægget, det er såmænd Bamse der bare ønsker lidt medlidenhed fra jer, HJÆLP....*G*