Åh nej ik weekend!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Åh nej ik weekend!
Jeg har lige tabt 1 kilo til, det er super fedt. Pilen på badevægten viser nu mellem 62 og 63 kilo. Det føles bare SÅ fedt, fordi det kommer af hårdt arbejde. Jeg løber 3 gange om ugen og dyrker Tae-bo 2-3 gange om ugen, derudover har jeg gået til arbejde 3 gange i denne uge (ca 70 minutter). Jeg startede på 64 da jeg tilmeldte mig siden, og det har bare været så motiverende at kunne se en forskel på computeren, selvom man ik kan se det på side-dellerne.

Nu er det jo snart weekend, ja jeg har faktisk 4 dage fri, og skal hjem til mine forælre. Jeg er bare så bange for at falde i, og ryge tilbage til de gamle æde vaner. Jeg har kæmpet så meget for at komme til hvor jeg er nu, d. 1. februar vejede jeg 67 kilo, men har nu snart tabt 5 af dem. Min mor er simpelt hen bare så god til at friste med chokolade, hun kan æde alt uden at tage et enkelt gram på (den type ka vi ik li ;o) hihi ) og har altid en plade marabu liggende.

Hvordan skal jeg dog komme igennem de næste 4 dage, med samvittigheden i behold??

Har i nogle gode råd?
19 år6. maj 2005 kl. 21:23
Åh jo... Weekend
Hey Mariadk.
Det er da meget nemt, lås dig inde, så falder du ikke i.
Hvorfor tage sorgerne på forskud?? Du har fire fridage og nyd dem med gå/løb/cykelture eller hvad du nu har lyst til.
Og husk så at sige nej tak ellers tak engang imellem *S*
Knuser
Smiley & Bamse
19 år6. maj 2005 kl. 23:12
re: Åh nej ik weekend!
Hej Maria

Hvordan er dine fridage gået ??? Har du klaret frisag ?? Motioneret ???

Jeg håber du har klaret det i hvert fald. Fridage kan være noget skidt, men en god idé er at være aktiv hele tiden. Så snart jeg sætter mig ned, bliver jeg lækkersulten, men så længe jeg laver noget, så kan jeg klare det.

Glæder mig til at høre om dine fridage.

Knuz Marianne
19 år9. maj 2005 kl. 07:45
re: re: Åh nej ik weekend!
Hejsa,

det gik som ventet.. jeg kan godt sige nej normalt, og har klaret det super flot derhjemme, hvor jeg bor sammen med 17 piger på kollegie.. men hos mine forældre, kan jeg bare ikke.. jeg har spist total meget slik, og er sikker på at jeg har taget 1 kilo på når jeg vejer mig på onsdag.

Men jeg har været ude og løbe som jeg plejer, det re dejligt. Ja Marianne, jeg vil give dig helt ret. Når jeg har været ude og løbe, har jeg det også meget bedre, og kan meget lettere modstå fristelser. For man føler sig så sund ;o)

Håber i alle får en super uge. Knus
Maria
19 år9. maj 2005 kl. 17:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });