#2 af StoreSøs (slettet)
Status StoreSøs
Du læser en tråd i debat > vægttabStoreSøs (slettet)
re: Status StoreSøs
Det er bare mig igen...
Men jeg havde en rigtig positiv oplevelse fredag aften. Vi fik gæster, nogle som jeg ikke har set i langt tid, og det første de siger er: Du har da tabt dig :-)
Det var bare så fedt at høre, for selvom jeg godt selv kan se det (uden tøj på), så er det rat at andre også kan.
Det er utroligt hvad et par kilo kan gøre.
StoreSøs
Men jeg havde en rigtig positiv oplevelse fredag aften. Vi fik gæster, nogle som jeg ikke har set i langt tid, og det første de siger er: Du har da tabt dig :-)
Det var bare så fedt at høre, for selvom jeg godt selv kan se det (uden tøj på), så er det rat at andre også kan.
Det er utroligt hvad et par kilo kan gøre.
StoreSøs
19 år7. maj 2005 kl. 10:32
bruger slettet
re: re: Status StoreSøs
Lige hurtigt herfra. Hvor er det bare flot klaret,og jo det er skønt at andre kan se det. Jeg håber jeg snart kan se et 7-tal, men vi skal nu nok klare det. God weekend.
19 år7. maj 2005 kl. 15:42
Marianne starter forfra (slettet)
Det er utrolig vigtigt for os på "kur" at der bliver lagt mærke til os, og at vi bliver rost.
Og der er jo ikke noget bedre end at få at vide at det kan ses på os. Har du prøvet at stille dig foran spejlet og ligge mærke til dig selv, prøv at se hvor det forsvundet. Det er virkelig skønt når vi selv opdaget det også.
Knuz Marianne
Og der er jo ikke noget bedre end at få at vide at det kan ses på os. Har du prøvet at stille dig foran spejlet og ligge mærke til dig selv, prøv at se hvor det forsvundet. Det er virkelig skønt når vi selv opdaget det også.
Knuz Marianne
19 år9. maj 2005 kl. 07:48
StoreSøs (slettet)
re: re: Status StoreSøs
Hej Marianne
Jeg kigger mig næsten i spejlet hver dag. Jeg går lige forbi et stort spejl fra sengen ud på badeværelset, så jeg plejer at stoppe op....
Og jeg kan godt se at jeg har tabt mig, det er rigtig dejligt.
StoreSøs
Jeg kigger mig næsten i spejlet hver dag. Jeg går lige forbi et stort spejl fra sengen ud på badeværelset, så jeg plejer at stoppe op....
Og jeg kan godt se at jeg har tabt mig, det er rigtig dejligt.
StoreSøs
19 år9. maj 2005 kl. 10:14
Joanmaria (slettet)
Hejsa
300 gram er flot synes jeg. Det er næsten en pakke margarine!!!!
Knus Judle
300 gram er flot synes jeg. Det er næsten en pakke margarine!!!!
Knus Judle
19 år9. maj 2005 kl. 13:20
Vægten sagde 57,6, så jeg har tabt mig 300 g.
Det er OK, selvom jeg er en lille smule skuffet, fordi jeg kom til at veje mig i tirsdags og der sagde vægten 57,4, så jeg havde jo håbet at jeg midnst lå der.
Pyt, jeg fortsætter.....
Jeg ved ikke rigtig om det er realistisk at håbe på et 6 tal til næste fredag, men jeg skal være i starten af 57.
God week-end til alle.
Storesøs