God weekend!

Du læser en tråd i debat > vægttab

God weekend!
Ja, nu er min arbejdsdag snart overstået og jeg skal med futteren til Kbh om en time...Bliver dejligt med en hyggeweekend i staden og så slutte af med I Form løbet.

Jeg vil bare ønske Jer alle en dejlig weekend og tillykke til Jer, der har tabt Jer...I andre, "keep on the good work"! Resultaterne skal nok dukke op!

Knuzzer fra Muldebeerg
19 år6. maj 2005 kl. 13:00
re: God weekend!
Hej Mulde ;o)

God weekend til dig også. Jeg er spændt på at høre, hvordan det går til I form løbet. Og ikke mindst om mødet med turtelduerne!!!

Knus Judle
19 år6. maj 2005 kl. 13:24
re: re: God weekend!
Hey Judle.
Hentyder du til nogen bestemte turtelduer??
God weekend til dig også
Knuser
S&B
19 år6. maj 2005 kl. 23:15
Turtelduer....
hva' for nogen turtelduer.... *GG*

Ja, det er jer to jeg hentyder til. Det søøødeste turtelduepar jeg har hørt om!

Knus Judle
19 år7. maj 2005 kl. 10:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });