Hej flittiglise

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hej flittiglise
Hejsa flittiglise, jeg så dit indlæg i onsdagsvejning.

Dejligt at høre een som ikke falder i, men hopper i, og så kravler op igen bagefter med gå-på-mod. Det er jo sådan det skal være. Hvis man ikke kan fejre sin mands fødselsdag, så...

Jeg synes lige jeg ville give dig en hilsen fordi dig og mig er ret ens. Jeg var oppe omkring 88 kilo for ret lang tid siden og kom helt ned på 79 kilo (de 88 var lige efter en fødsel). Så glemte jeg alt om kur, men nu er jeg på den igen.

Jeg er 39 år, måler 167 cm og vejer her til morgen 82 kilo (det er det som er ret ens). Mit overordnede mår er 69 kilo men jeg tager 14-dages delmål på 1 kilo af gangen.
17 år8. august 2007 kl. 17:13
re: Hej flittiglise
hej jakob

det var da sjovt med en der har ligende forløb. hej hej med dig. og velkommen til ;0)

jo det er rigtig jeg lå længe på de 88kg for så pludselig skete der noget igen. men det er oftest i ryk, men heldigvis nedad.

mit første mål er at komme ned på 78kg. men lægen siger jeg skal ned på 70,6kg for at opnå et bmi tal på 25

men lige som dig tager jeg 2kilo ad gangen.

jeg er 43 år og måler 168cm men er kraftig bygget og meget hoftebred . synes det vil se dumt ud hvis det hele begynder at stikke ud igen. ( vejede 70kg i 1990 og det var for meget dengang)
hej fra flittiglise
17 år8. august 2007 kl. 18:19
re: re: Hej flittiglise
Ja, og så skal du altså ikke hænge dig for meget i det BMI, flittiglise. Det er ikke en nøjagtig skala. Du skal mærke efter, hvornår du SELV føler dig godt tilpas vægtmæssigt. Det kan ligeså godt være 72 kilo som 70,6 eller 68 efter min mening.

Hvis jeg skulle tage efter min BMI, skulle jeg også ramme ca. 70 kilo, men jeg har det altså rigtig fint på de 75, hvor jeg bestemt hverken ser ud eller føler mig overvægtig. (Jeg vejede 75 kilo i 2002).

Anna

17 år8. august 2007 kl. 22:10
re: re: Hej flittiglise
Jeg kender det godt. Jeg er selv blevet ret bred over rumpen efter børnene.

tak for velkomsten i øvrigt.
17 år9. august 2007 kl. 22:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });