#2 af Muldebeerg
Lidt status fra mig :O)
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
re: Lidt status fra mig :O)
Hej Monika!
Forsøg at lade være med at tænke for meget på vejningen på mandag, -ved godt det er svært. Eller indstil dig evt. på at vægten måske er status quo, -ja måske endda med en lille stigning. Du kan sagtens ha' tabt dig, men eftersom du er begyndt at dyrke motion kan du også risikere at ha' taget på..Muskler vejer mere end fedt!! Husk det, hvis det skulle være tilfældet, ikke også...Dette bare for at fortælle dig, at du endelig bare skal klø på, også hvis der evt. skulle være en lille stigning, -resultaterne skal nok komme...Rom blev ikke bygget på en dag, vel..
Ellers synes jeg det lyder som om, det kører på skinner for dig, -det er super dejligt at læse at du er motioveret og får trænet en masse..
Rigtig god weekend til dig og pøj pøj med vejningen mandag.
Knuz Muldebeerg
Forsøg at lade være med at tænke for meget på vejningen på mandag, -ved godt det er svært. Eller indstil dig evt. på at vægten måske er status quo, -ja måske endda med en lille stigning. Du kan sagtens ha' tabt dig, men eftersom du er begyndt at dyrke motion kan du også risikere at ha' taget på..Muskler vejer mere end fedt!! Husk det, hvis det skulle være tilfældet, ikke også...Dette bare for at fortælle dig, at du endelig bare skal klø på, også hvis der evt. skulle være en lille stigning, -resultaterne skal nok komme...Rom blev ikke bygget på en dag, vel..
Ellers synes jeg det lyder som om, det kører på skinner for dig, -det er super dejligt at læse at du er motioveret og får trænet en masse..
Rigtig god weekend til dig og pøj pøj med vejningen mandag.
Knuz Muldebeerg
19 år6. maj 2005 kl. 12:59
Joanmaria (slettet)
re: Lidt status fra mig :O)
Hej Monika
Jeg synes du klarer det rigtig flot. Du klør bare SÅ meget på med dit vægttab - og det er en stor inspiration for alle os andre.
Jeg er sikker på, at du nok skal få et vægttab på mandag - hvis du ikke får det kan du i hvert fald glæde dig over, at noget af fedtet er blevet erstattet af muskler.
Jeg kan ikke huske om du har skrevet om det, men en god ting er også at måle sig. Det gør jeg hver 4. uge. Der er altså altid gode resultater selv om vægten ikke har flyttet sig så meget.
Knus Judle
Jeg synes du klarer det rigtig flot. Du klør bare SÅ meget på med dit vægttab - og det er en stor inspiration for alle os andre.
Jeg er sikker på, at du nok skal få et vægttab på mandag - hvis du ikke får det kan du i hvert fald glæde dig over, at noget af fedtet er blevet erstattet af muskler.
Jeg kan ikke huske om du har skrevet om det, men en god ting er også at måle sig. Det gør jeg hver 4. uge. Der er altså altid gode resultater selv om vægten ikke har flyttet sig så meget.
Knus Judle
19 år6. maj 2005 kl. 13:15
I løbet af ugen har jeg langsomt men sikkert arbejdet mig op på imellem 1400-1500 kcal om dagen men det har ikke været nemt, og måtte også sige fra igår. Jeg nåede kun de omkring 1300 fordi jeg til sidst blev rigtig dårlig når jeg skulle spise, og så heller lade vær. Men ellers tror jeg bare det køre. Jeg får trænet lidt hver dag, med gode gåture lidt gulvtræning og lidt cykeltur er det da også bleve til, hvilke var den største sejr i denne uge ind til vidre for jeg har ikke siddet på en cykel i 6-7 år.
Og idag fik jeg da også en glæde da jeg startede dagen med at taste min madplan ind og så at det hele var blevet bedre procent mæssig. Ved godt jeg ikke skal hænge mig slavisk i dem men de er en god retningslinie. Mine proteiner er lidt høje, men kalorier er kun 1 % over.. og flerumættede 2%. Det er første gang den har ligget så fint... hi hi og så idag hvor jeg ikke får nær så meget grønt som jeg har fået resten af ugen.
Nu er jeg så begyndt at se lidt frem til mandag som er min første vejning/målning. Og hold da k... hvor jeg er begyndt og blive nervøs for at der ikke er sket noget eller den af en eller anden grund er gået op. Men mon ikke det nok skal gå alligevel.
Nå men tilbage til vasketøjet, der er nogen som siger det ser pænest ud vist det er lagt pænt sammen. *GG*
Knuzzz til jer ale og rigtig rigtig god weekend.
Monika