Fredagsstatus:

Du læser en tråd i debat > vægttab

Fredagsstatus:
jeg undskylder mange gange at jeg ikke har kikket ind, men vi har simpelthen så travlt med at pakke ud, og fordele de ting som vi skal beholde og ikke beholde.

Nå men jeg har næsten holdt den sunde livsstil på nær turen over til Odense tirsdag aften og hele onsdag.
Tirsdag fik vi en woppermeal medcola light og onsdag var det jo svigermor der stod for menuen og hun vil altid hygge om os også når vi skal have kaffe ja jeg har drukket kaffe onsdag og jeg har spist kage og spist rundstykker, men inden i kommer med en løftet pegefinger så vil jeg lige sige at jeg har løbet båden mandag, onsdag og fredag + jeg har gået stavgang både tirsdag og torsdag hvor jeg begge gange gik omkring 50 min.

Alt ialt så har jeg tabt 400 g denne uge.
Noget helt andet er at vi har meldt os til "du er hvad du spiser", så nu går vi bare og venter på at høre fra dem.

Regner med at have tid til at kikke noget mere forbi i næste uge, når vi efter hånden har fået vores hjem til at ligne et hjem. Lige nu er det bare et bumbet lokum.

Knus og god weekend Chiffi,
19 år6. maj 2005 kl. 09:40
re: Fredagsstatus:
hej Chiffi!

Tillykke med vægttabet, det er da flot, når du også har så meget andet om ørerne, det synes jeg...Pøj pøj med "du er hvad du spiser"...kunne ikke selv tænke mig at få det hele frem på tv, men sådan er vi jo så forskellige, ikke sandt. Jeg skal nok X'e fingre for Jer..

Ha' en dejlig weekend, -håber snart at høre fra dig igen?? :o( :o(

Knuz
19 år6. maj 2005 kl. 12:56
re: re: Fredagsstatus:
Hej Chiffi.
Fredagsstatusen er flot og vi syntes det er utroligt flot at have meldt jer til det tv-halløj.
Vi vil heller ikke udstille os selv på den måde, men hver vores mening.
Håber lige som Mulde at hører mere fra dig/jer.
Knuser
Bamse & Smiley
19 år6. maj 2005 kl. 23:39
re: re: re: Fredagsstatus:
Hej Chiffi

Flot gået med de 400 gram. Jeg synes, du har været dygtigt. Og ikke for at tage modet fra dig. Men jeg synes altså ikke, at du hører hjemme i "du er hvad du spiser". Du er da al for sund, søde!

Flot med motionen.

God fornøjelse med oprydningen.

Knus Anna
19 år9. maj 2005 kl. 10:39
re: re: re: re: Fredagsstatus:
Hej Anna.
Ja i perioder lever vi meget sundt, men så tager vi liget er ordenligt dyk og så går den galt. det er nu også mere ment for min mand at vi vil med i det program for han skal tabe et sted mellem 50 - 60 kg og han er lige så høj som mig. Jeg vejer selv 15 kg for meget og kunne også godt lære et elelr andet. Men nu for vi af se om vi høre noget fra dem eller ej.

Knus Chiffi.
19 år9. maj 2005 kl. 12:33
re: Fredagsstatus:
Tillykke med de 400 gram. Det er flot klaret. Hvad med manden? Har han også tabt sig?

Knus Judle
19 år9. maj 2005 kl. 13:18
re: re: Fredagsstatus:
Ja han har tabt omkring 1 kg.
Så jo vi er godt tilfreds.

Knus Chiffi.
19 år9. maj 2005 kl. 17:40
re: re: re: Fredagsstatus:
Det er rigtig flot klaret af jer bedgge to!

knus Judle
19 år9. maj 2005 kl. 19:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });