JUBIIIIIII

Du læser en tråd i debat > vægttab

JUBIIIIIII
Hej alle
Her kommer lige en kort staus.
Der er kommet et 7 tal foran vægten bu. 79,2 Kg. YES! Jeg er overlykkelig. Sidste uge sagde vægten jo 80,9 kg så jeg har tabt mig 1,7 kg på 1 uge. Jeg aner ikke hvordan jeg har ikke gjort det, for jeg har ikke gjort helt store for det. Men det føles skønt. Som tigeren Tonny siger "It feels great!"

Håber i alle får en super weekenden. Knus
19 år6. maj 2005 kl. 09:09
re: JUBIIIIIII
1,7 kg...
Det er bare så flot. Godt gået. Keep the spirit.

Knus Chiffi.
19 år6. maj 2005 kl. 09:32
re: re: JUBIIIIIII
heiii Emis!

KÆMPE STORT tillykke med vægttabet og ikke mindst springet ned i 70'erne..Det er bare super!!! Jeg glæder mig rigtigt meget med dig, 1,7 kg. på en uge, jamen det er jo helt vildt!

Kan du nu have en super dejlig weekend og velkommen i 70'erne..

Masser af glade Knuzzer fra Muldebeerg
19 år6. maj 2005 kl. 12:54
re: re: re: JUBIIIIIII
Kære Emis
SÅ FLOT Stort tillykke med tabet.
Syntes virkelig det er flot og så er du da nede hvor vi andre store bamser gerne vil ned omkring.
Knuser
Bamse & Smiley
19 år6. maj 2005 kl. 23:47
Mange tak alle sammen.

Bare rolig bamse dreng du skal nok komme ned på ønske vægten. Nu har du jo også fået privat gejst holder på (smiley).
Håber at løbet i morgen går over alt forventning.

Lige nu sidder jeg i det helt rigtige søndags tøj (selvom det er lørdag) Jeg skal ind og ligge 1 time på sofaen med min dyne.. Det er hårdt at have familine på besøg over 3 dage....

Krammer
Emis
19 år7. maj 2005 kl. 16:23
Ja det er skønt når tallet skifter *G*.... kæmpe tillykke med det rigtig flotte vægttab. Det fungerer bare for dig.

Knuzer fra Marianne
19 år9. maj 2005 kl. 07:40
re: re: JUBIIIIIII
Hej Emis

Også tillykke fra mig. Superflot gået du. Også selvom du ikke ved hvordan. Fortsæt med ikke at vide det. Det giver jo flotte resultater.

Knus Anna
19 år9. maj 2005 kl. 10:24
Hej Emis

Jeg vil bare lige sige FLOT KLARET!!!

Knus Judle
19 år9. maj 2005 kl. 13:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });