Hej Allesammen

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hej Allesammen
Jeg har lige fulgt lidt med på sidelinjen her i den sidste uge. Så jeg vil sige stort velkommen til de nye der er kommet til.

Som nogle af jer ved har min mor fået konstateret en stor knude i underlivet og det fylder selvfølgelig lidt i mine tanker. Men jeg prøver at spise godt og sundt alligevel selv om det gik lidt galt for mig i sidste uge.

Jeg er startet på en fyfy 7- dages kur fordi jeg synes jeg er gået lidt i stå. Ja, det vil sige - jeg startede i går, men havde lige glemt at jeg skulle til gammel elevdag på min gamle husholdningsskole i dag!!! Så i dag har jeg spist en helv.... masse grønsager og så lidt af alt det gode mad vi fik på skolen. I morgen kører jeg videre med kuren og håber, at dagen i dag ikke har spoleret for meget.

Der er simpelthen kommet så mange indlæg at jeg opgiver at besvare dem, men jeg regner med at være på banen igen fra mandag.

Knus Judle
19 år5. maj 2005 kl. 22:47
re: Hej Allesammen
hej judle
ked af at læse om din mor det er altid surt når det rammer tæt på en... men det lyder som om at du nok skal klare den :-)
knus sus
19 år6. maj 2005 kl. 08:30
re: re: Hej Allesammen
Hej Judle.
det er selvfølgelig trist, når der er problemer i familien, og pøj pøj med det hele.
Det kan være meget svært, at samle sig om tingene når man har nogle trælse tanker i hovedet.
Vi håber du snart kommer med os igen, og skidt pyt med du ikk svare os, vi ved jo du er med os endnu.
Knuser & søde tanker
Smiley & Bamse
19 år6. maj 2005 kl. 23:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });