hej allesammen

Du læser en tråd i debat > vægttab

hej allesammen
Er der nogen der kan hjælpe mig....... jeg er en ung pige der gerne vil tabe mig er der nogen der har et godt råd... jeg synes jeg bliver ved med at falde i
19 år5. maj 2005 kl. 21:45
Hej Suspigen!
Allerførst et stort velkommen til dig her. Jeg er sikker på at du finder den støtte og opbakning, der skal til for at komme igang, her på siden. Hvis du gerne vil have nogle gode råd, synes jeg du evt. skal starte med at læse indlægget "En hel novelle fra en ny bruger" på side 2 her i forummet. Her skriver Eskimo en masse guldord og ja, hvis du så læser nogle af indlæggene fra Monika, så får hun masser af guldkorn med på vejen. Ellers skal du bare spørge løs, der er altid nogen der har et godt råd, så fortvivl ikke. Hvor meget vil du gerne tabe dig, spiser du sundt (5-6 gange om dagen) og motionerer du eller har planer om at starte??? Håber ovennævnte kan hjælpe dig lidt på vej og velkommen til "dag 1 i dit nye liv"!

Rigtig go' weekend og knuz fra Muldebeerg
19 år6. maj 2005 kl. 12:51
re: Hej Suspigen!
Hej Suspigen.
Velkommen til, vi vil lade Muldeberg sige det hele for os, for hun har faktisk sagt hvad der skulle siges.
Men masser af støtte og opbakning det skal du nok få på denne side, for her er vi gode til at komme med råd, trøst og ikke mindst et los i r... hvis det er det der skal til.
Så klø på og føl dig hjemme her.
Knuser
Smiley & Bamse
19 år6. maj 2005 kl. 23:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });