Hej Monika!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hej Monika!
Nu har jeg lige fået samlet lidt op på de forskellige indlæg, deriblandt dine. -Jeg vil bare gi' dig et skulderklap og sige, at jeg synes du klør rigtigt godt på. Håber din mave-rumlen er holdt op igen, det ku' være fordi maven skulle vænne sig til at spise alle de fibre, du begynder at køre igennem ;o) Du har jo sikkert for længst fået svar på alle dine spørgsmål og jeg kan overhovedet ikke gøre det bedre, men du efterlyste pointsystemet. Jeg ved ikke om det er det samme som ww kører efter, men på nupo.dk, kan du downloade deres folder med deres pointsystem. Jeg ved der er flere, i hvert fald fra det gamle Mad og Sundhed forum, der også brugte dem i kampen mod kiloene...med god held.
Ellers ikke noget fra mig, de andre har givet dig de vise ord, kan jeg se. Pøj pøj med kostomlægningen, du er sej som du klør på! Knuz og go' weekend fra Muldebeerg
19 år5. maj 2005 kl. 12:26
re: Hej Monika!
Hej mulde.. tusind tak for de opbakkende ord... de varmer utrolig meget.
Måske du kan hjælpe mig med en tind hvad er forskellen på enkeltmættende og flerumættede er. Jeg vil gerne lære det selvom det måske er tidligt at hænge sig i det.

Og ikke mindst hvad er det for nogle vare der normalt indeholder dem.

Knus og endnu engang tak

Monika
19 år5. maj 2005 kl. 15:08
re: re: Hej Monika!
Wau...der bliver jeg dig svar skyldig. Jeg er nemlig en af de få herinde, der hverken tæller kcal, kj eller noget som helst andet. Jeg forsøger at regulere med motionen og spise så sundt, som jeg nu tror jeg gør...Alt det andet, kan jeg nemlig slet ikke hitte ud af og har ikke tålmodighed til at sætte mig ind i..Sorry.....Og velbekomme, du fortjener jo de flotte ord *ss*

Knuzz
19 år5. maj 2005 kl. 20:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });