Onsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning
Så blev det igen onsdag, og tid til at stille sig på vægten, synes jeg har været rigtig god i den sidste uge, så håbede på at vægten ville vise det, og sørme om den ikke sagde 81 kg. alså minus 1kg. det kan da kun gå hen og blive en god onsdag idag.

Held og lykke til alle i andre når i træder op på vægten.

Zenta
17 år1. august 2007 kl. 10:25
re: Onsdagsvejning
hej zenta

rigtig godt gået ;0

nu er du snart i 70´´erne. hvor er du sej.

selv hopper jeg lige over onsdagsvejningen i denne uge. og vender stærkt tilbage i næste uge.
knus flittiglise
17 år1. august 2007 kl. 21:26
re: Onsdagsvejning
Hej Zenta og flittiglise.
Ja det er virkelig flot zenta. Jeg har dog heller ikke været på vægten i dag. Turde ikke pga. lidt usundt uge... Men er klar igen i næste uge:)

Anja
17 år1. august 2007 kl. 21:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });