Hej med Jer! Ja, så må jeg hellere lige gi' mit besyv med herinde igen. Det er dejligt at se, der er så meget liv i forummet, -super at vi igen er en flok motiverede slankehungrende mennesker, der gerne vil støtte hinanden ;o)
Jeg er faktisk kommet rigtigt godt igang igen, synes jeg. I denne uge har jeg været til boxercise 2 gange, det er simpelthen vildt godt og kan anbefales! ;o) Derudover har jeg løbet/gået 7,2 km. tirsdag sammen med Løbeskolen og i aften er der så en ca. 5 km. løbetur der skal "overståes", når jeg kommer hjem fra arbejde...Jeg glæder mig faktisk til det, føler jeg er inde i et "motionsboom", hvor jeg slet ikke kan få nok, og det SKAL da udnyttes, ikke sandt. ;o) Samtidig skal jeg jo være klar til mit første I Form løb på søndag...og ja, kom I ándre bare an næste år, jeg er sikker på Smiley og jeg, nok skal være klar igen....Det er lidt spændende, da jeg aldrig har været til så stort et løb før....Faktisk har jeg kun været til et enkelt motionsløb, så der er jo lang vej endnu, ikke sandt... Mht. vægten så går det også langt om længe nedad. Jeg har den sidste måned vejet mig på min vægt derhjemme og den vejer for det første mere, end den vægt jeg har brugt det sidste år i motionscentret og ja, så synes jeg samtidig at den er lidt utilregnelig. Derfor er jeg gået retur til centrets vægt igen og med lidt regulering taget i betragtning, tror jeg jeg har tabt mig ca. 0,5 kg., så jeg lige pt. er nede på 71 kg. Det er dejligt det går i den rette retning, omend jeg jo gerne skulle være under de 70 inden den 1. juni, som jeg har aftalt med Bamse og Corina ;o)
Ellers ikke så meget fra mig. Jeg starter jo weekenden godt op imorgen med en bytur inden jeg skal løbe søndag..ha ha ha, en rigtig go' kombination, synes I ikke!
Kan I nu alle ha' en go' og motionsrig weekend. Glæder mig til at fortælle om løbet mandag, forhåbentligt går det godt, men ellers skal det nu nok være hyggeligt alligevel..
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Ja, så må jeg hellere lige gi' mit besyv med herinde igen. Det er dejligt at se, der er så meget liv i forummet, -super at vi igen er en flok motiverede slankehungrende mennesker, der gerne vil støtte hinanden ;o)
Jeg er faktisk kommet rigtigt godt igang igen, synes jeg. I denne uge har jeg været til boxercise 2 gange, det er simpelthen vildt godt og kan anbefales! ;o) Derudover har jeg løbet/gået 7,2 km. tirsdag sammen med Løbeskolen og
i aften er der så en ca. 5 km. løbetur der skal "overståes", når jeg kommer hjem fra arbejde...Jeg glæder mig faktisk til det, føler jeg er inde i et "motionsboom", hvor jeg slet ikke kan få nok, og det SKAL da udnyttes, ikke sandt. ;o) Samtidig skal jeg jo være klar til mit første I Form løb på søndag...og
ja, kom I ándre bare an næste år, jeg er sikker på Smiley og jeg, nok skal være klar igen....Det er lidt spændende, da jeg aldrig har været til så stort et løb før....Faktisk har jeg kun været til et enkelt motionsløb, så der er jo lang vej endnu, ikke sandt...
Mht. vægten så går det også langt om længe nedad. Jeg har den sidste måned vejet mig på min vægt derhjemme og den vejer for det første mere, end den vægt jeg har brugt det sidste år i motionscentret og ja, så synes jeg samtidig at den er lidt utilregnelig. Derfor er jeg gået retur til centrets vægt igen og med lidt regulering taget i betragtning, tror jeg jeg har tabt mig ca. 0,5 kg., så jeg lige pt. er nede på 71 kg. Det er dejligt det går i den rette retning, omend jeg jo gerne skulle være under de 70 inden den 1. juni, som jeg har aftalt med Bamse og Corina ;o)
Ellers ikke så meget fra mig. Jeg starter jo weekenden godt op imorgen med en bytur inden jeg skal løbe søndag..ha ha ha, en rigtig go' kombination, synes I ikke!
Kan I nu alle ha' en go' og motionsrig weekend. Glæder mig til at fortælle om løbet mandag, forhåbentligt går det godt, men ellers skal det nu nok være hyggeligt alligevel..
Knuzzer fra Muldebeerg, der ræser afsted...*sg*