#2 af mejdahl (slettet)
Nu skal det være (igen)
Du læser en tråd i debat > vægttabmejdahl (slettet)
re: Nu skal det være (igen)
jeg ved ikke ´hvad der er sundt at spise til morgenmad ved du det
17 år30. juli 2007 kl. 21:48
annap (slettet)
re: re: Nu skal det være (igen)
spis varieret :-) Gryn, frugt, groft brød, magre mælkeprodukter. Spar på fedt (smør osv.) - udelad det, hvis du kan.
Anna
Anna
17 år30. juli 2007 kl. 22:24
beta (slettet)
re: Nu skal det være (igen)
Hej
Hvis bare du kan sig nej til slik og kager, ja og sodavand/cola så er du på vej ,så skal vægten nok komme nedaf, det er helt sikkert.
Du bestemmer selv om du vil tabe dig, du kan hvis du vil...Jeg vil støtte dig.. :-)
Mvh beta
Hvis bare du kan sig nej til slik og kager, ja og sodavand/cola så er du på vej ,så skal vægten nok komme nedaf, det er helt sikkert.
Du bestemmer selv om du vil tabe dig, du kan hvis du vil...Jeg vil støtte dig.. :-)
Mvh beta
17 år30. juli 2007 kl. 23:07
mejdahl (slettet)
jeg kan ikke forstå jeg taber mig ikke men min mave bliver mindre
17 år1. august 2007 kl. 11:52
iakob
Jeg spiser en lille portion havregryn (cirka 60-80 gram) med skummetmælk (150-200 gram) og lidt tranebær/rosiner/nødder (20-50 gram) bare til pynt.
Det gør min fibermand på oversigten til en glad mand :)
Mine børn får havregryn eller havregrød og min morgenmad skal helst ikke variere for meget fra deres - de har godt af at få lagt en bund om morgenen og desuden er havregryn jo sund.
Det gør min fibermand på oversigten til en glad mand :)
Mine børn får havregryn eller havregrød og min morgenmad skal helst ikke variere for meget fra deres - de har godt af at få lagt en bund om morgenen og desuden er havregryn jo sund.
17 år2. august 2007 kl. 17:04
Det håber jeg virker.
Jeg håber også at de fine grafer herinde vil hjælpe mig med at holde motivationen oppe.
HAHA... Jeg modstod et tilbudt stykke chokolade idag!!!