Nu skal det være (igen)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Nu skal det være (igen)
Jeg skal smide cirka 12 kilom fra 81 til 68 - jeg er nemlig kun 167 cm høj. Jeg har valgt at følge min egen skabelon: NUL sodavand, slik og kager (undtaget søndag aften). Desuden skal maden gøres mere sund (grov salat til frokost, mindre fedt, mindre sukker) og portionerne mindre.
Det håber jeg virker.
Jeg håber også at de fine grafer herinde vil hjælpe mig med at holde motivationen oppe.
HAHA... Jeg modstod et tilbudt stykke chokolade idag!!!
17 år30. juli 2007 kl. 21:41
re: Nu skal det være (igen)
jeg ved ikke ´hvad der er sundt at spise til morgenmad ved du det
17 år30. juli 2007 kl. 21:48
re: re: Nu skal det være (igen)
spis varieret :-) Gryn, frugt, groft brød, magre mælkeprodukter. Spar på fedt (smør osv.) - udelad det, hvis du kan.

Anna
17 år30. juli 2007 kl. 22:24
re: Nu skal det være (igen)
Hej
Hvis bare du kan sig nej til slik og kager, ja og sodavand/cola så er du på vej ,så skal vægten nok komme nedaf, det er helt sikkert.
Du bestemmer selv om du vil tabe dig, du kan hvis du vil...Jeg vil støtte dig.. :-)
Mvh beta
17 år30. juli 2007 kl. 23:07
jeg kan ikke forstå jeg taber mig ikke men min mave bliver mindre
17 år1. august 2007 kl. 11:52
Jeg spiser en lille portion havregryn (cirka 60-80 gram) med skummetmælk (150-200 gram) og lidt tranebær/rosiner/nødder (20-50 gram) bare til pynt.

Det gør min fibermand på oversigten til en glad mand :)

Mine børn får havregryn eller havregrød og min morgenmad skal helst ikke variere for meget fra deres - de har godt af at få lagt en bund om morgenen og desuden er havregryn jo sund.
17 år2. august 2007 kl. 17:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });