Hej kanon med onsdagsvejning. Er ny her og har haft lidt svært ved at komme i gang. Har taget et kilo på siden jeg startede den 6. juli, så nu håber jeg, at det kan motivere mig, at jeg ved at andre kan se det tal, jeg så forfærdeligt gerne vil ha' ned.
17 år30. juli 2007 kl. 01:38
annap (slettet)
#2 af annap (slettet)
re: onsdag er god til vejning
Hejsa baldrine
Velkommen til :-)
Ja, det kan hjælpe at skulle stå til regnskab et sted hver uge. Vi har gode erfaringer med onsdagsvejningen herinde :-)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
kanon med onsdagsvejning. Er ny her og har haft lidt svært ved at komme i gang. Har taget et kilo på siden jeg startede den 6. juli, så nu håber jeg, at det kan motivere mig, at jeg ved at andre kan se det tal, jeg så forfærdeligt gerne vil ha' ned.