#1 af mejdahl (slettet)
hey nogen der vils krive
Du læser en tråd i debat > vægttabmejdahl (slettet)
hey nogen der vils krive
hey jeg er ny her på denne side og jeg er også ny med det der med at tabe sig. Så er der nogen der har nogle råd når det kun er motionen jeg kan lave om på
17 år26. juli 2007 kl. 12:41
millepigen (slettet)
re: hey nogen der vils krive
hejsa jeg er også ny her ,vi kan da godt skrive og støtte hinanden ..jeg vil gerne tabe mig ti kilo inden min fødselsdag som er oktober ,så man har et mål og gå efter ,så jeg vejre alt hvad jeg spiser og føre det ind i skemaet der på den her side ,gå hver aften efter aftens maden med hunden og svinger støvsugeren hver dag også ..giver også heheh..og når jeg har lyst til noget sødt har jeg fundet nogen gode knækbrød fra wasa med kanel smag smager som slik..med masser af fiber i .så tager sådan en til te om aften ..elllers laver jeg frugt salat med rosiner og citron på ..kan også stiile trangen til søde ting ..hvor meget vejre du for meget !og hvad er dit mål!
17 år27. juli 2007 kl. 10:04
mejdahl (slettet)
re: re: hey nogen der vils krive
jeg vejede 94 !! kilo :( så det er jo alt for meget nu er jeg nede på 89.3 og jeg vil gerne ned på 77 kilo det er jo meget så vil gerne have nogen og skrive og snakke med :D hvordan går det for dig
17 år27. juli 2007 kl. 14:37
millepigen (slettet)
re: re: re: hey nogen der vils krive
Hej hej det er da flot du har tabt dig så meget ,jeg kun været i gang i 14 dage vejede mig i onsdags da hvde jeg tabt et kilo..vejre mig kun en gang i ugen ,så spændt på vægten siger på onsdag ,,jeg er kun 166 høj så vejer også for meget vægten siger 71 lige nu ..hvad har du gjordt for og tabe dig ..
17 år28. juli 2007 kl. 11:59
mejdahl (slettet)
re: re: re: re: hey nogen der vils krive
altså jeg har bare stoppet med at spise slik og cola begynder først på motion her på tirsdag .. hvad har du gjort
17 år28. juli 2007 kl. 16:54
tut
re: re: re: re: re: hey nogen der vils krive
hej
hvor meget motion lave i hver dag jeg var til læge i går og fik taget blodprøve min blodsukke var på 8,7
hilsen tut
hvor meget motion lave i hver dag jeg var til læge i går og fik taget blodprøve min blodsukke var på 8,7
hilsen tut
17 år28. juli 2007 kl. 16:58
millepigen (slettet)
re: re: re: re: re: re: hey nogen der vils krive
hej hej jeg går med vores hund stort set hver dag,et par timer og så skåret ned på fedte i maden og slik og kager ,går ikke til nogen form for mortion ,lige for tiden ..men bare det hjulpet mig har da tabt et 1kilo på en uge så skal veje mig igen på onsdag så håber jeg har tabt mig lidt mere...
17 år29. juli 2007 kl. 15:42