#2 af eskimo (slettet)
Ang. info
Du læser en tråd i debat > vægttabeskimo (slettet)
re: Ang. info
Du lader det være. Jeg synes 10-15% protein er lidt og at du ligger på 27% er flot, du kan evt spise noget andet end torskerognen til frokost, så kommer tallet lidt ned, men normalt kæmper folk for at få mere protein så glem at der står dit ideal er 10-15%
Du skal have noget mere sundt fedt, fra fede fisk osv. Men koncentrer dig om antallet af kalorier nu, så skal resten nok komme:-)
Knus Eskimo
Du skal have noget mere sundt fedt, fra fede fisk osv. Men koncentrer dig om antallet af kalorier nu, så skal resten nok komme:-)
Knus Eskimo
19 år4. maj 2005 kl. 16:36
Monika 24år (slettet)
:O)
He he jeg bliver helt stolt af mig selv og jeg har ikke engang været her en uge .gg.
Ja jeg ved godt at fisk er godt men det smager bare rigtig væmligt.. men hver ting til sin tid. Det kommer jo nok endag
Monika
Ja jeg ved godt at fisk er godt men det smager bare rigtig væmligt.. men hver ting til sin tid. Det kommer jo nok endag
Monika
19 år4. maj 2005 kl. 16:59
Muldebeerg
Hey Monika!
Kan du ikke forsøge dig lidt frem med fisk? Måske finder du pludseligt noget du godt kan lide, som ikke smager voldsomt meget af...ja, fisk...Der er jo en del forskel i smagen, ikke sandt...Eller lav evt. tunsalat, hvor du putter en masse gode sager i, fromage fraise, agurk, ærter, majs, karry ell. andre krydderier osv..måske kan det ta' smagen for dig? Bare et forslag..
Knuz Mulde
Knuz Mulde
19 år4. maj 2005 kl. 22:36
Hvad gør jeg forkert... og hvordan får jeg rettet det op.
De andre felter er der smilende smiley... weeee