Er der nogle teenagers til stede?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Er der nogle teenagers til stede?
Jeg er en teenager, som gerne vil have lidt styr over mit kalorieindtag. Jeg er ny her.
16 år12. januar 2008 kl. 15:53
Hej Dutti (:
Ja, det gør der da, men så er jeg nede i de små børnestørrelser. Eller nej, str. 32/34 plejer at sidde ok på mig, men hvis det skal sidde stramt, skal jeg ned i de små..

Ja, jeg prøver også at passe på. Jeg har i forvejen en del bivirkninger, men ikke noget alvorligt. Jeg er i behandling på børnepsyk. i Odense, så der bliver skam taget hånd om mig (;

Tusind tak!
16 år13. januar 2008 kl. 15:49
Rikke:
Ok.

Så har hun det vist ikke særligt godt med sin krop? Det er synd, synes jeg.
16 år13. januar 2008 kl. 15:51
hej defekt

jeg håber det lykkes dem at hjælpe dig så, for det må da et eller andet sted også være træls at det er så svært at finde tøj der sidder?

mvh dutti
16 år13. januar 2008 kl. 18:39
Okay, nu vil jeg spørge et andet spørgsmål

FINDES der nogle jævnaldrende som skal tabe sig/komme i bedre form med en BMI på mindst 22?

:-) Tror jeg har mere at snakke om og dele med hvis det er nogen som vejer ca. det samme som mig... og ikke nogle normalvægtige/undervægtige som vil være tyndere/tage på.. *smil*
16 år13. januar 2008 kl. 19:32
Hej dutti.

Mange tak, jeg håber også selv, at jeg kan blive rask (:
16 år14. januar 2008 kl. 09:17
Hejsa.

Jeg er ny på siden her og er en gammel kone, men en teenagedatter ;-)

Ikke for jeg skal dømme nogen af jeg, der ønsker at tabe jer, men jeg er mildest sagt foruroliget.

I puberteten udvikler en piges krop sig til at være en kvindekrop, hvilket betyder at hormonerne raser i kroppen.

Jeg har gennem hele mit liv været slank, men er desværre blevet overvægtig pga. sygdom.

Ja, mange har lige en delle siddende det forkerte sted, som teenager, men efter min bedste overbevisning er det bedre at få den væk, ved at dyrke noget mere motion, frem for at gå på kur.

Derudover, så spise sundt og varieret.

Mvh.

Diddl.
16 år14. januar 2008 kl. 11:38
Hej Blob,
Jeg var teenager for et par år siden - jeg er 21 - og mit BMI er lige nu 22,9. Jeg er 169 cm høj og vejer 65,5 kg.
Selvfølgelig ville det være herligt at komme ned på 60 kg som da jeg gik ud af 9. klasse, men det meste af min vægt kommer fra muskler. Jeg prøver istedet at få ro på min mave og styrket min krop.
Min guideline, eller redning, når jeg føler mig fed er spænde musklerne det sted jeg synes jeg er fed, og så mærke efter hvor meget "tilovers" der rent faktisk er. Og efterhånden er det ikke meget.
16 år17. januar 2008 kl. 16:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });