#52 af bruger slettet
Er der nogle teenagers til stede?
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Er der nogle teenagers til stede?
*G* ja som du selv siger .. syg fornemmelse når tøjet er for stort og sidder løst .... meeeen helt ærligt .. gør det ikke det allerede ????
tænker igen på min datter .. hun ville sååååå gerne have et par af de der cowboybukser der sidder heeeelt tæt ... det var virkelig et gedemarked at finde et par der var bare nogenlunde tilfredsstillende
Og takker *S* ja jeg er positiv .. men det hjælper heller ikke at være negativ ang sin krop .. selvfølgelig kan ejg godt se at jeg vejer ALT for meget .. men når det nu er sån .. kan man vel ligeså godt acceptere den ... det har været hårdt .. men jeg ser nu ud som jeg gør *S*
tænker igen på min datter .. hun ville sååååå gerne have et par af de der cowboybukser der sidder heeeelt tæt ... det var virkelig et gedemarked at finde et par der var bare nogenlunde tilfredsstillende
Og takker *S* ja jeg er positiv .. men det hjælper heller ikke at være negativ ang sin krop .. selvfølgelig kan ejg godt se at jeg vejer ALT for meget .. men når det nu er sån .. kan man vel ligeså godt acceptere den ... det har været hårdt .. men jeg ser nu ud som jeg gør *S*
16 år9. januar 2008 kl. 07:47
defekt (slettet)
Tjo, lidt måske. Men det skal være løsere og større!
Hvad str. skal hun have da? Jeg køber aldrig tøj, der sidder særlig stramt, for det har jeg det ikke godt i. Så jeg har det måske nemmere (:
Flot, at du tænker sådan! :D
Hvad str. skal hun have da? Jeg køber aldrig tøj, der sidder særlig stramt, for det har jeg det ikke godt i. Så jeg har det måske nemmere (:
Flot, at du tænker sådan! :D
16 år9. januar 2008 kl. 11:25
dutti (slettet)
hej defekt findes der tøj som kan sidde tæt på dig? ja du må undskylde jeg spørger men jeg vejer jo over 14 kg mere end dig og vi er ca. lige høje.. min bmi er på 21,4 din er på 16,5 det er ret vildt??!
pas på du ikke får ødelagt dig selv fuldstændig det kan begynde at nedbryde dine organer... og sløve din hjerne, det ville være synd for dig... jeg håber du har nogen at snakke med om det
mange varme tanker... dutti
pas på du ikke får ødelagt dig selv fuldstændig det kan begynde at nedbryde dine organer... og sløve din hjerne, det ville være synd for dig... jeg håber du har nogen at snakke med om det
mange varme tanker... dutti
16 år9. januar 2008 kl. 12:24
bruger slettet
defekt .. hun bruger for det meste 14 år
men hun har også haft det dårligt med noget der har siddet tæt ... det har skulle være for stort så man ikke kune se den lillebitte delle hun mente hun havde .. hmmm men jeg vil da sige jeg er glad for at hun er kommet sig så godt
men hun har også haft det dårligt med noget der har siddet tæt ... det har skulle være for stort så man ikke kune se den lillebitte delle hun mente hun havde .. hmmm men jeg vil da sige jeg er glad for at hun er kommet sig så godt
16 år9. januar 2008 kl. 13:45
bruger slettet
Hej. Jeg er teenager. Jeg er nok den mindste(jeg er 13 år).
Jeg er faktisk ikke særlig pæn(det er ikke dårligt selvtillid!!), og der er ikke noget tøj der passer til mig. Men det vil jeg gøre noget ved. Jeg kunne sagtens ha' flere venner, men mange vil helst ha' tynde venner. Der er mange der minder mig om at jeg godt kunne tabe mig lidt. Jeg skal snart konfimeres, så tøjet skal sidde godt. Jeg bliver ulykkelig over tanken at tabe mig. Ikke fordi jeg ikke vil, men jeg kan bare ikke lide tanken. Jeg spiser ikke så meget slik, svømmer 8 timer om ugen osv. Jeg har været ude og løbe for første gang i dag. Det var kun 15 min, og jeg løb nok 10 af dem. (:
Jeg er faktisk ikke særlig pæn(det er ikke dårligt selvtillid!!), og der er ikke noget tøj der passer til mig. Men det vil jeg gøre noget ved. Jeg kunne sagtens ha' flere venner, men mange vil helst ha' tynde venner. Der er mange der minder mig om at jeg godt kunne tabe mig lidt. Jeg skal snart konfimeres, så tøjet skal sidde godt. Jeg bliver ulykkelig over tanken at tabe mig. Ikke fordi jeg ikke vil, men jeg kan bare ikke lide tanken. Jeg spiser ikke så meget slik, svømmer 8 timer om ugen osv. Jeg har været ude og løbe for første gang i dag. Det var kun 15 min, og jeg løb nok 10 af dem. (:
16 år9. januar 2008 kl. 19:47
bruger slettet
Tabita 1994 ..... undskyld jeg spørger ... men hvad siger din vægt ???
Det er da flot at du var ude og løbe idag .. det er mere end jeg kan prale af *S*
Det er da flot at du var ude og løbe idag .. det er mere end jeg kan prale af *S*
16 år9. januar 2008 kl. 22:43
bruger slettet
Jeg ved det ikke. Vi har ikke nogen i øjeblikket.
16 år10. januar 2008 kl. 14:51
bruger slettet
Det ved jeg ikke.
16 år10. januar 2008 kl. 14:52
bruger slettet
Jeg er også teenager (: & jeg syns da det ville være rart at skrive med jævnaldrende.
BTW , jeg er 17 år, 170 cm høj og vejer 59,5 kg . Mit mål er at komme ned på 55 kg .
BTW , jeg er 17 år, 170 cm høj og vejer 59,5 kg . Mit mål er at komme ned på 55 kg .
16 år11. januar 2008 kl. 10:42
Nej, det er rigtigt. Det kan faktisk gøre det værre, hvis folk gør et problem ud af noget, som der måske er helt styr på! Det synes jeg i hvert fald. - I starten, når folk sagde til mig, at jeg var tynd, og at jeg skulle passe på, virkede det bare motiverende - altså, så jeg ville tabe mig mere!
Ja, det er korrekt. Men jeg får bare en eller anden syg tilfredsstillelse, når mit tøj bliver for stort og hænger på mig.
Haha (: Dejligt, at du er så positiv!