Er der nogle teenagers til stede?

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: re: Er der nogle teenagers til stede?
Hej teenagere :)

Jeg er en pige på 17, 162 cm. høj, og vægten i morges sagde 62,6. Har været herinde nogle måneder, lidt passiv den sidste måned, men nu er jeg på den igen efter tre ugers ferie med masser af god mad.
Jeg har før tabt 2 x 10 kg. med De Danske Vægtkonsulenter, hvilket jeg varmt kan anbefale. Den eneste grund til jeg ikke selv vil være på den mere, er at jeg slet ikke har stor nok appetit til den diæt. Desuden skal jeg nu op i 2.g, og har slet ikke tid til at spise den store frokost, der skal til for at tabe sig.

Det jeg prøver nu at spise mindre hvidt brød, pasta, kartofler, ris osv. Altså langt færre kulhydrater! Jeg er stort set afhængig af hvidt brød nemlig. Så det er det der er mit problem. Jeg føler aldrig trang til slik og søde sager - kun hvidt brød (og meget af det).

Jeg tror, det handler om at finde sine dårlige madvaner og langsomt begynde at ændre på dem. Jeg har fundet mit, og det har været rart at få det skrevet ned og fortalt også faktisk :)
Håber I også vil fortælle lidt om jeres spisevaner, og hvordan I laver om på dem. Så vi kan give hinanden nogle ideer.

Camilla
17 år2. august 2007 kl. 18:49
re: re: re: Er der nogle teenagers til stede?
Jeg er 18.

Har også taget på og vil gerne smide nogle kiloer. Vejer omkring 56 lige nu, men vil gerne tilbage på 50 kilo. Jeg er 167 høj.

Ønsker bare en lille fin, let krop, som jeg havde for cirka et år siden.
17 år4. august 2007 kl. 14:26
re: Er der nogle teenagers til stede?
Hej :)
Jeg er 15 år, dermed også teenager..
17 år5. august 2007 kl. 17:04
hvad er jeres mål?
og har i evt nogle gode tips til os andre? (:

17 år10. august 2007 kl. 15:45
Mine mål er først og fremmest at tabe hvad sommeren har sat af spor på mine lår især.
Jeg vejede 51 kilo sidste jul og vejer nu 55-56 kilo. Jeg er 18 år og 167 cm høj.

Jeg har egentlig ikke rigtig nogen tips, jeg sørger for altid at skrive mere mad ind end jeg egentlig har spist. På den måde sikrer jeg at jeg ikke overspiser. Ellers dyrker jeg ikke rigtig motion, men går ture, cykler osv.
17 år10. august 2007 kl. 18:47
Mit mål er at tabe mig 11 kilo inden 1 oktober ;)
Har ikke rigtig nogen tips andet end at drikke en masse vand, og bevæge sig en masse?
17 år12. august 2007 kl. 17:32
Jeg er også 17 . vejer 52 og er 170...

- Emma..
17 år20. august 2007 kl. 16:01
Coolness - jeg tror udemærket du ved at du ikke skal tabe dig mere - dit bmi er faktisk under 18 - det siger at du er UNDERvægtigt...ikke overvægtig...og dette er jo en side til vægttab. Pas nu på med anorexi og den slags - jeg er sikker på at du ved det er skide farligt. Jeg havde en veninde der døde af det - så pas på.
17 år20. august 2007 kl. 19:13
re: re: re: Er der nogle teenagers til stede?
ja jeg ved det godt...
har en spiseforstyrrelse.. men jeg har styr over det.
bruger bare siden til at holde øje med det..
17 år20. august 2007 kl. 19:18
Hej!
Jeg er en pige på 17, der går i 2.g.
Jeg er 176 høj og vejer 72 kg.
Vil gerne ned og veje 57 inden jul.
17 år22. august 2007 kl. 23:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });