#2 af bruger slettet
+2kg, hvorfor )-:
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: +2kg, hvorfor )-:
Kære Gitte
Ja det er surt. Du må "bare" på den igen lad være med at tænke for meget på det - sig til dig selv. Nu er det herfra. Du når sagtens dit mål det vil jeg vædde på. Tænk på hvor dejligt det er at "kun" veje noget med 2 cifre. pøj-pøj det skal nok gå
Knus anom
Ja det er surt. Du må "bare" på den igen lad være med at tænke for meget på det - sig til dig selv. Nu er det herfra. Du når sagtens dit mål det vil jeg vædde på. Tænk på hvor dejligt det er at "kun" veje noget med 2 cifre. pøj-pøj det skal nok gå
Knus anom
17 år2. juli 2007 kl. 09:15
Superme (slettet)
re: +2kg, hvorfor )-:
Det er surt - men koldt vand i blodet. Det er jo ikke urealistisk at nå det mål. Men du bliver nødt til at overeje hvad du vil sætte ind på det? Vil du tillade dig selv nogle upser undervejs ligenu og så risikerere ikke at nå det forkromede mål?
Hvor vigtigt er det for dig. DET kan lade sig gøre, men det er kun dig selv der kan ændre på det, ik ;)
hilsen
karo
Hvor vigtigt er det for dig. DET kan lade sig gøre, men det er kun dig selv der kan ændre på det, ik ;)
hilsen
karo
17 år3. juli 2007 kl. 10:43
muddes mor (slettet)
re: re: +2kg, hvorfor )-:
I har så ret, op på hesten igen.
Jeg må også prøve at fokuser på alle de andre gode ting der er kommet i takt med min livsstil ændring!
Gitte - der er tilbage på rette spor!!
Jeg må også prøve at fokuser på alle de andre gode ting der er kommet i takt med min livsstil ændring!
Gitte - der er tilbage på rette spor!!
17 år6. juli 2007 kl. 12:52
annap (slettet)
re: re: re: +2kg, hvorfor )-:
Hej Gitte
Godt at høre, at du fandt det rette spor igen :-)
Og hvor er det rigtigt set at fokusere på alt andet også :-)
Knus
Anna
Godt at høre, at du fandt det rette spor igen :-)
Og hvor er det rigtigt set at fokusere på alt andet også :-)
Knus
Anna
17 år6. juli 2007 kl. 16:18
Gitte