+2kg, hvorfor )-:

Du læser en tråd i debat > vægttab

+2kg, hvorfor )-:
Øv hvor går det bare ikke godt... Var lige nået ned på 100.1, glædet mig sådan til at komme under 100, men siden har jeg taget på!! Kan ikke forstå hvorfor, syntes jeg har været artig, dog med et par upser, men det har jeg haft før hvor det ikke betød andet end at vægt tabet ikke gik så hurtigt... Øv hvor er det surt!! VIL under 100 inden vi fejer 30 års fødselsdag d. 28 juli...

Gitte
17 år2. juli 2007 kl. 07:45
re: +2kg, hvorfor )-:
Kære Gitte

Ja det er surt. Du må "bare" på den igen lad være med at tænke for meget på det - sig til dig selv. Nu er det herfra. Du når sagtens dit mål det vil jeg vædde på. Tænk på hvor dejligt det er at "kun" veje noget med 2 cifre. pøj-pøj det skal nok gå
Knus anom
17 år2. juli 2007 kl. 09:15
re: +2kg, hvorfor )-:
Det er surt - men koldt vand i blodet. Det er jo ikke urealistisk at nå det mål. Men du bliver nødt til at overeje hvad du vil sætte ind på det? Vil du tillade dig selv nogle upser undervejs ligenu og så risikerere ikke at nå det forkromede mål?
Hvor vigtigt er det for dig. DET kan lade sig gøre, men det er kun dig selv der kan ændre på det, ik ;)
hilsen
karo
17 år3. juli 2007 kl. 10:43
re: re: +2kg, hvorfor )-:
I har så ret, op på hesten igen.

Jeg må også prøve at fokuser på alle de andre gode ting der er kommet i takt med min livsstil ændring!

Gitte - der er tilbage på rette spor!!
17 år6. juli 2007 kl. 12:52
re: re: re: +2kg, hvorfor )-:
Hej Gitte

Godt at høre, at du fandt det rette spor igen :-)

Og hvor er det rigtigt set at fokusere på alt andet også :-)

Knus

Anna
17 år6. juli 2007 kl. 16:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });