15. dag i *mit nye liv*

Du læser en tråd i debat > vægttab

15. dag i *mit nye liv*
Ja -så rundede vi vores 2. bryllupsdag igår.
Det var utrolig hyggeligt. Vi var ude at spise og skulle så i byen lidt senere. Men da vi kom hjem fik vi champagne og kransekage....uhhmmm..
Jeg var træt efter en lang dag (også flyttet kontor på arbejdet)
Så jeg faldt i søvn på sofaen og listede i seng ved midnat. Så desværre nul motion igår.
Jeg er stadig i status Q - altså tabt 700g.
Det var flot på en uge - men det kniber med at se det det positive i det når det nu er over 14 dage.
Meeeenn nu venter der en forholdsvis lang weekend (vores firma holder lukket fredag) så mon ikke der kommer lidt ekstra motion i de dage ?
Jeg kommer ikke herind i ferien, så til dem jeg ikke når senere så rigtig god miniferie til jer alle.

Rigtig mange hilsner

Corina
19 år4. maj 2005 kl. 10:56
re: 15. dag i *mit nye liv*
Kære Corina,

Allerførst hjertelig tillykke med bryllupsdagen - det er bare sådan en dejlig dag.

Også god miniferie til dig - jeg håber du får motioneret noget, hvis det er det du gerne vil. Vejret er jo ikke det bedste så det er nok en god idé at løbe sig varm.

Vi tastes ved i næste uge.

Advogirl
19 år4. maj 2005 kl. 10:59
re: 15. dag i *mit nye liv*
Hej Corina

Stort tillykke med bryllupsdagen dejligt at læse at i hyggede jer sammen. Så pyt med motionen, den skal du nok få gjort her i miniferien det er jeg helt sikker på.
Jeg tager til Århus her i eftermiddag og så være der til fredag - fredag tager vi så hjem til mig. Skal jo deltage i IFORM løbet søndag, så jeg skal havde løbet i hvert fald to gange mere inden ;o)

God miniferie til dig - det bliver skøøøøøøøøøøøøøønt med nogle fridage.

Knus Smiley
19 år4. maj 2005 kl. 11:34
re: re: 15. dag i *mit nye liv*
Hej Advogirl og Smiley

Tusinde tak skal I have begge 2. Også en super ferie til jer !
Smiley - jeg krydser fingre for en god tid på fredag ;-) HUsk nu at få slæbt Mulde med *GGG* Jeg glæder mig til at høre om jeres tider. Og Bamse´s ikke mindst. Kan man få stjerne tid ved at gå ??? *GGGGGGG*
I hvertfald supergod tur og løb !
Advogirl - det er flot med 400 på bare 2 dage. Jeg håber du kan holde føringen - det er kanont !

Rigtig mange hilsner til jer begge

Corina
19 år4. maj 2005 kl. 12:41
Hey Corina!
Nu læser du jo nok først dette mandag, men alligevel..en lille hilsen skal du ha' ;o)
Tillykke med br.dagen, lyder til I havde en rigtig go' dag...Du skal nok få dyrket noget motion, vær nu ikke så hård ved vægten og mål dig lidt i stedet for. Jeg er sikker på du flytter rundt på nogle kilo!!! Mht. I Form løbet, søde Corina BAMSER KAN ikke løbe, så nej, ingen stjernetid til ham...hi hi hi.....Og jeg håber da så sandelig, at jeg skal slæbe Smiley og ikke omvendt..Jeg starter i hvert fald før hende, så x lige fingre for, at hun ikke overhaler mig...*ggg*

Knuzzer Mulde
19 år4. maj 2005 kl. 22:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });