Ny herinde

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ny herinde
Hej Allesammen.
Vil da lige hilse på..
Jeg fandt lige dette sted da jeg søgte rundt på nettet, og tænkte, gratis? Jatak!
Jeg er en pige på 22 år, som på 2 år har taget knap 20 kilo på (depression og rygestop er nok hovedfaktorne for hvorfor de kunne komme så hurtigt...). Gennem slankedoktor.dk lykkedes det mig faktisk i løbet af 12 uger at smide 9 kilo, hvilket jeg selv synes var kæmpe godt gået.
Så mødte jeg min nuværende kæreste/forlovede og han er en kæmpe slikgris, så de 5 af de 9 kilo kom hurtigt tilbage.. siden da har min vægt været lidt elevator agtig, alt efter hvordan mit overskud til at gøre noget ved den har været..
Jeg vejer pt 69 kilo og vil utrolig gerne ned på 60. Første mål er dog at komme under 65 kilo igen, og være i stand til at holde den.

5 kilo skal gerne være smidt d.4/9 hvor min forlovede og jeg skal begynde i behandling for barnløshed.

Til daglig arbejder jeg som sekretær, hvilket jeg er meget glad for, dog med det minus at man jo sidder temmelig meget stille i løbet af en normal arbejdsdag..

Jeg håber at jeg bliver glad for at være her og får et stort udbytte.

Hvis nogen har nogle spørgsmål om/til mig og det jeg har skrevet skal jeg med glæde svare! Håber på at vi sammen kan hjælpe hinanden til at smide endnu flere kilo :-)

Kh Britt
17 år27. juni 2007 kl. 10:49
re: Ny herinde
Velkommen til.
Her er ansvaret i høj grad lagt på egne skuldre - men det er jo netop også det, man har behov for på sigt - og du har jo allerede fået en god hjælp og vejledning hos slankedoktor.

Jeg har indtil videre tabt 11,2 kilo på dette forum - og satser på at smide rundt regnet15 kilo mere. Jeg har været utrolig glad for denne mulighed, fordi det bliver en rigtig god fornemmelse af, nøjagtigt HVAD det er man kommer i munden - og hvad det, man kommer i munden, på sigt vil "koste".

Brug evt. funktionen under "Info" - der hedder "Oversigt" Her er det store overblik over, hvor du er på vej hen - om du får alle de ting, du skal have.. mv.

Velkommen til og held og lykke.

Med venlig hilsen
Pernille
17 år27. juni 2007 kl. 11:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });