#2 af bruger slettet
Ny her
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Ny her
Halløjsa Mils.. Velkommen her. Jeg er selv ret ny, har været medlem siden d. 22. maj 07 og det er virkelig godt her. Har tabt 4,7 kg siden ved at taste alt ind. Du får hurtig en fornemmelse af hvad der er sundt og hvad der er "tæller" vildt i regnskabet. Er der spørgsmål så spørg (det gør jeg) og der er altid en som svarer.. Men ellers hjertelig tillykke med din studentereksamen og håber du får det bedre med dig selv! God weekend til dig også.. Knus Marianne
17 år23. juni 2007 kl. 16:16
Mils (slettet)
re: re: Ny her
Tusind tak for dit svar Mianne, jeg er sikker på, at jeg nok skal blive glad for dette sted - det er jeg allerede:-) Og et stort tillykke med dit vægttab! Er det udelukkende ved kostomlægning,du har opnået dette eller supplerer du med motion?
17 år23. juni 2007 kl. 17:05
bruger slettet
re: re: re: Ny her
Faktisk "bare" kostomlægning.. Jeg cykler hver dag for at komme frem :-) Så det er nok ca ½ time hver dag. Men ikke ellers. Tager lidt mavebøjninger næsten hver dag. Sørger for 600 g frugt /grønt og de 2 l vand eller lign hver dag og tæller kalorier! Så bare kom igang og så skriver vi også snart tillykke til dig med vægttabet. Sæt ikke et urealistisk mål, hellere få succes og lave derefter et nyt mål / eller evt delmål..
17 år23. juni 2007 kl. 17:31
Målet for idag er at spise sundt og undgå at bukke under for de søde sager, samt at løbe en times tid - kan slet ikke tage mig sammen lige nu, men forhåbentlig kommer jeg ud senere! En god weekend til jer alle!