400 g på to dage

Du læser en tråd i debat > vægttab

400 g på to dage
siger min vægt nu, altså nedadgående, så jeg er såmænd blevet så glad. På den anden side er den vægt åbenbart så ustabil at den farer op og ned i de gram. Nå men jeg vile da lige fortælle at jeg faktisk har tabt mig en smule og ikke gider tænke på, om den nu vejer noget andet i morgen eller en anden dag. Har også her til morgen været ude og løbe i regnvejr, det var nu dejligt nok. Jeg har fundet ud af, at når min tur er overstået, ja så føler jeg faktisk bare jeg har varmet op og kan godt løbe lidt længere, så det vil jeg gøre fredag, det er jo helt vildt dejligt at det går den vej. Jeg kan nu stadig ikke løbe ruten uden pauser, men bare en lille gåpause på et halvt minut er nok tl at jeg kan løbe videre, så måske er det en god idé at bruge lidt mere tid på at løbe end det at løbe i lang tid. Mit løbeprogram siger også noget med 5 min. gang, 1 min. løb, 5 min gang, 1 min. løb og videre i den dur, men det har jeg ikke tålmodighed til. Jeg står op med fuglene for at løbe ikke for at spadsere, så kunne jeg jo lige så godt tage hunden med. ....Kan I alle have en skøn Kristi Himmelfartsferie. Jeg ved ikke om jeg når herind der, jeg er her mest i hverdagene, når jeg er er på job....*S*
19 år4. maj 2005 kl. 09:56
re: 400 g på to dage
Hej Advogirl

Hvor dejligt at det går den rigtige vej igen. Så kan det godt lade sig gøre ..... Super godt.

Det ville måske være en god ide kun at veje sig 1 gang om ugen, så opdager man ikke at vægten svinger så meget.
Jeg prøver selv kun at veje mig om fredagen, selvom jeg nogle gange pludseligt står på vægten alligevel en anden dag. Hvis den så ikke viser hvad jeg forventede, så daler humøret og motivationen promte. Man bliver simpelhen slave af den vægt.

Det lyder også som om det går rigtig godt med løbeturerne.Jeg tager hatte af, for at du står på til regnvej og løber en tur. Men det må være en rigtig god måde at starte dagen på. Jeg bliver helt misundelig når jeg læser om det. :-) Måske jeg skulle prøve i morgen ??

God ferie.
StoreSøs
19 år4. maj 2005 kl. 10:42
re: re: 400 g på to dage
Kære StoreSøs

Du har helt ret i at man kun skal veje sig en gang om ugen og det gør jeg normalt også, men pludselig kan jeg føle mig så dejlig tynd, og så er det jeg lige hopper på vægten, nogen gang er det bare nedtur, andre gange, som i morges, er det bare yes yes yes, det går den rigtige vej.

Jeg føler mig ikke sej når jeg vælter ud af sengen og på med tøjet, en hestehale og så afsted, noget yndigt syn er det ikke, men jeg er stolt af mig selv bagefter. Jeg smutter jo hjem i seng igen og får varmen og ligger og smålumrer til det er min tur på badeværelset. Det er bare helt vildt lækkert.

Jeg SKAL have pisken over nakken, altså mandag-onsdag-fredag, der løbes punktum. Så gør jeg det også. Nu jeg har fri på fredag håber jeg også kan tage mig sammen, men jeg er ikke meget for at løbe når alle er vågne.......jeg ser ved gud noget dum ud når jeg løber.

Prøv det, det er skønt, og du har jo selv givet mig nogle god råd, så du er jo selv en supersej løber.

God ferie til dig også, hvis du er så heldig - og så jeg er jeg bare så spændt på om du er kommet ned i starten af 57 - det ville bare være for sejt.

Advogirl
19 år4. maj 2005 kl. 10:57
re: 400 g på to dage
Hey Advogirl

Dejligt at vægten er gået ned - og ja den svinger utroligt meget når man hopper på den hverdag. Syntes at du skal nøjes med at gå på vægten en gang om ugen - men det bestemmer du selvfølgelig selv.
Men det er da flot at du klarer din løbetur og selv i regnvejr.....

Du må også havde en god kr.himmelfarts ferie - går tidligt i dag ja om ca. en time så det er skøøøøøønt.

Knus
Smiley
19 år4. maj 2005 kl. 11:29
re: re: re: 400 g på to dage
Jeg holder også fri torsdag og fredag, det er bare dejligt.

Jeg kom til at hoppe på vægten i morges og, heldigvis, sagde den 57,4. Nu håber jeg bare at det holder til fredag, eller lidt mindre måske, så bliver jeg bare super duber glad.
Tænk så er mit næste mål noget med 666666666
19 år4. maj 2005 kl. 11:42
re: re: re: re: 400 g på to dage
Du er da bare for god........du når målet lang før tiden med den fart du har på. Jeg glæder mig til at komme ned under de 58, bare det at se et 7'tal bliver helt vildt dejligt, så jeg forfølger dig gør jeg......:o)
19 år4. maj 2005 kl. 12:45
re: re: re: re: re: 400 g på to dage
Hej Advogirl og Storesøs - det er superflot for jeres begges vedkommende. Jeg krydser fingre for resultatet holder til næste uge... ;-)

God ferie til jer begge

Corina
19 år4. maj 2005 kl. 12:51
Hej I 2
Advogirl og Storesøs, tillykke med vægttabene, det er bare super at det går den rette vej for Jer. Advo, jeg ta'r hatten af for dig og løbeprogrammet..Forstår godt at tålmodigheden ikke rækker, men det tyder jo også på, at du ikke er helt så "nybegynderagtig", som programmet ta'r hensyn til. Det skal du bare være stolt af. Løb det du kan, men husk at strække ud og passe på skader, ikke også!

Knuz fra Mulde
19 år4. maj 2005 kl. 22:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });