#2 af Nillleper (slettet)
Slankedoktor
Du læser en tråd i debat > vægttabNillleper (slettet)
re: Slankedoktor
Jeg har prøvet at være bronzemedlem der.
Hvis du gerne vil have anonym diætist og motionsvejledning er stedet fint nok.. men hvis det alene er for sammenhold og kalorieberegning, så er maital.dk LANGT bedre.
Mange hilsner
Pernille
Hvis du gerne vil have anonym diætist og motionsvejledning er stedet fint nok.. men hvis det alene er for sammenhold og kalorieberegning, så er maital.dk LANGT bedre.
Mange hilsner
Pernille
17 år18. juni 2007 kl. 15:02
cvk
Jep, jeg huserer også på SlankeDoktor.dk
Har været Guld-medlem og er nu sølv-medlem.
Hvad man får?!: en kost-plan (sølv og guld) og motionsvejledning (guld) - Sidstnævnte havde jeg nu ikke megen gavn af.
Deres debat er måske mere livlig end her - men de har sikkert også flere medlemmer.
Jeg har haft gavn af at have en diætist der pegede på alle de punkter jeg var "for slap" på - Men det er jo smag og behag.
Og så er der altså nogle ting, så som kalorie-regnskab, indtastning af egne varer og opskrifter som mad-i-tal bare gør bedre :-D
Har været Guld-medlem og er nu sølv-medlem.
Hvad man får?!: en kost-plan (sølv og guld) og motionsvejledning (guld) - Sidstnævnte havde jeg nu ikke megen gavn af.
Deres debat er måske mere livlig end her - men de har sikkert også flere medlemmer.
Jeg har haft gavn af at have en diætist der pegede på alle de punkter jeg var "for slap" på - Men det er jo smag og behag.
Og så er der altså nogle ting, så som kalorie-regnskab, indtastning af egne varer og opskrifter som mad-i-tal bare gør bedre :-D
17 år18. juni 2007 kl. 19:28
Bit
Jeg har været sølvmedlem og tabte mig 5 kg. Jeg skrev kost ned og fik da god respons på kosten fra diætisten, som også var meget opmuntrende. Om det er pengene værd, synes jeg kommer an på, hvor meget man ved om sund kost i forvejen, og så på, hvem man får som diætist. Motionsvejledningen var for mit vedkommende helt hen i vejret - der var intet, jeg kunne bruge. Efter at jeg har fundet Madital, kunne jeg ikke finde på at bruge SlankeDoktor.dk. Det kan være meget godt med en madplan, men her på Madital spiser jeg også efter en plan (på de gode dage, hvor det lykkes!) - den går ud på kun at indtage et maksimalt antal kalorier. Så finder man hurtigt ud af, hvor det er, det bliver for dyrt i kalorier, og man skal ikke ud og købe et eller andet bestemt produkt, der står i diætistens madplan. Madital er bare bedst! Tak og ros til Lone.
17 år19. juni 2007 kl. 08:54
Anonym
Har ligeledes været bronzemedlem. Jeg synes, madital er bedre, bl.a. fordi man lynhurtigt kan se, hvor man "fejler". Samtidig kan man også se, hvor megen motion man får i dagligdagen. Hvis du mangler opskrifter, kan man finde fornuftige på hjerteforeningen.dk, hvor energiindhold er anført.
17 år19. juni 2007 kl. 14:44
Hvad synes i om det, og kan i anbefale det?
Hvis man skal tabe sig ca. 5 kg og træne mig til en sund og mere tilfredsstillende krop.
Kan jeg få glæde af et abonoment der?
Og hvilket skal jeg have.. så det passer til mine krav?
på forhånd tak for svarene