Menstruation

Du læser en tråd i debat > vægttab

Menstruation
Jeg skal have menstruation en af dagene og kan mærke det m.h.t sukkerbehovet.. Drømmer nærmest om chokolade m.m. Men selv om jeg kæmper og ikke spiser det, så synes jeg ikke, jeg taber mig disse dage. Har I det også sådan eller er mit vægttab gået istå? Øv...
17 år12. juni 2007 kl. 15:54
re: Menstruation
Jeg synes også tit at det virker som om jeg går i stå op til menses. Jeg tror det er væske der gør forskellen, for dagen eller to efter så taber jeg en størrer mængde, så det udligner sig.
17 år12. juni 2007 kl. 18:00
Ja, jeg føler også vægttabet står stille op til og under menstruationen, men synes så også vægten tager et ordentligt hop et par dage efter sidste blødningsdag.

Så op med modet :) Det skal nok komme så længe du overholder "reglerne".
17 år12. juni 2007 kl. 19:21
re: re: Menstruation
Hvis du bare går "i stå" under mens, så er du heldig. Jeg hopper fast to kilo op. det er SÅ deprimerende!

Men godt så - de forsvinder jo gudskelov igen - for det er bare væske.

Mange hilsner
Pernille
17 år13. juni 2007 kl. 10:04
Jeg hører osse til dem som tager 1½-2 kg på under mensen....men efterhånden har jeg vænnet mig til det og hvis jeg vil undgå frustration, så lader jeg være med at veje mig i den tid ;O)
17 år13. juni 2007 kl. 10:35
re: re: Menstruation
Hej.. Tak for svarerne.. Jeg har heller ikke vejet mig i dag og vil heller ikke i morgen. Så må vi se fredag :-) Har også tilladt mig at spise 2 romkugler fra NETTO med 7% fedt :-) Klarede stadig mine kalorier med sund aftensmad.. Dejligt med sådan en opbakning herinde.. Knus Marianne
17 år13. juni 2007 kl. 21:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });