ok start:-)

Du læser en tråd i debat > vægttab

ok start:-)
ja indtil videre holder min motionsplan:-) Fik løbet de 8 km her til morgen. Det var noget hårdt, men jeg kom da igennem. I morgen skal den have en ordentlig en, både på løbeturen og til aerobics for jeg skal ud og spise i morgen aften. Føler mig heldigvis godt oplagt rent motionsmæssigt, så det skal nok blive til noget.
En super dag til alle her fra det blæsende nord.
Knus Eskimo
19 år3. maj 2005 kl. 11:51
re: ok start:-)
Ja du er en flittig isindianer...:o)) Tænk at du har luft til det. Er det egentlig sundt sådan at løbe hver dag. Skal kroppen ikke have lov til at hvile, ja hvad ved jeg, men med det tempo du har på kan du sagtens nyde en god middag m.v. på lørdag....flot gået, det må jeg sige.
19 år3. maj 2005 kl. 12:47
re: re: ok start:-)
8 km pyha......... bare tanken alene giver mig sved på panden, men jeg er klar til næste år så vi kan løbe om kap med Smiley og Mulde tihi.

Knus Chiffi.
19 år3. maj 2005 kl. 13:17
Hey Eskimo

Flot at du fik løbet de 8 km - det er super. Har også været ude at løbe i morges, men jeg nøjes med en tur på ca. 5 km, men så tager jeg lige en cykeltur i aften på ca. 8 km. Selvfølgelig kan du nyde en middag med god samvittighed - det skal der ALTSÅ være plads og du er jo utrolig aktiv.

Mange knus fra smiley
19 år3. maj 2005 kl. 14:29
Du kan vist roligt läne dig tilbage og nyde lidt go mad i ny og nä.
Flot at du fik löbet de 8 km i morges. Det er noget af en vilje du har.

Det er bare så sejt at du har tabt dig sp meget og som en bonus for vägttabet har mödt en söd fyr, med lige så meget blod på tanden for at träne. Så kan i holde hinanden körende hvis modet svigter.
Kram kram
19 år3. maj 2005 kl. 14:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });