Det går ned af bakke IGEN!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Det går ned af bakke IGEN!
ja det gør så, i en vis grad.
Jeg har brug for enorm hjælp - både til vægttab og andre personlige problemer.
Er der nogen som kan hjælpe?
Jeg har virkelig brug for det.. for jeg kan snart ikke mere..
17 år27. maj 2007 kl. 21:01
re: Det går ned af bakke IGEN!
ja ok kom... jeg vil godt hjælpe hvis jeg kan..
luk op og fortæl søde ven
17 år27. maj 2007 kl. 21:32
Og her er en mere der vil hjælpe....i det omfang jeg kan.
Fortæl hvad det er der piner dig........
17 år28. maj 2007 kl. 15:15
re: re: Det går ned af bakke IGEN!
Jeg er også villig til at lytte
fortæl søde.

17 år28. maj 2007 kl. 18:27
Søde Cowgirle....er der da overhovedet ingen du kan betro dig til? Hvis du ikke kan bruge din familie, er der så ikke en lærer eller en anden voksen du har tillid til? Eller måske din læge - læger må faktisk gerne "samtale" selvom det ikke nødvendigvis er et fysisk problem der er tale om.
Du er 14 år, og det kan ved gud være en meget svær svær tid, og jeg fornemmer måske at de er dine andre problemer der er det de skal arbejdes med, ikke så meget din vægt. HVis du ikke kan tale med nogen så skriv her igen, som du kan se er vi mange der gerne ville både lytte, støtte og råde.
knuser Easy
17 år28. maj 2007 kl. 21:09
Hej
Pas på dig selv kære pige.. Kunne se en dag (d 27/5?) fik du kun 1000 kcal. Du skal huske du er en ung pige i puberteten, du skal altså spise mere og måske lidt anderledes. Siden med madindtagelse er nok ikke god til dig.. Det kan blive en indre kamp med at spise for lidt, når du ser hvad en skærekage "koster" i kalorier.. Du vægt er ok. Du vokser og der sker meget med din krop nu. Skriv i forum og lyt til råd, men pås på vægten ikke bliver en besættelse!! Som nogen skriver, er der ikke en lærer eller evt en venindes mor eller andre i familien du kan tale til?? Ellers skriv her, der er nogen som "lytter"..
17 år28. maj 2007 kl. 21:21
re: re: Det går ned af bakke IGEN!
Din BMI er helt normal.
17 år28. maj 2007 kl. 22:05
Hej Cowgirlie.
Nu ved jeg jo ikke noget om hvad det er der gør du har det så dårligt som det lyder til. Men jeg ved, at de fleste har perioder hvor det hele bare ser sort ud. Det der er afgørende for, at få det bedre er at man søger hjælp! Man føler sig bare mindre alene når andre ved hvad man tænker på. Hvis du har en god veninde du stoler på synes jeg du skal fortælle hende hvordan du har det og hvad det er der gør du har det sådan. Hvis det er større problemer bliver I dog nødt til at involvere en voksen, da der er grænser for hvor meget man kan og skal tage ansvar for som 14-årig. Du også tage fat i din skolepsykolog (evt. sammen med en veninde der kan støtte dig), så har du et voksent menneske med tavshedspligt der hjælpe dig med at komme videre. Jeg har også selv haft det skidt i perioder, og man bruger så meget energi på at holde at holde det inden i sig selv. Energi som du har brug for til så meget andet! Som flere har sagt, vil jeg også gerne lytte, men du skal have en person tæt på dig som kan hjælpe dig.
Stort knus Anne-Kathrine
17 år29. maj 2007 kl. 12:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });