Mine "tyndebukser"

Du læser en tråd i debat > vægttab

Mine "tyndebukser"
Jeg sidder her foran skærmen - iført mine "tyndebukser". I ved - de bukser, jeg gemte aller længst inde i skabet.. fordi "en dag vil jeg kunne passe dem igen." De bukser, som jeg egentligt havde afskrevet - men som alligevel var dem, der var målet.

Jeg har smurt mig i dem. De sidder som støbt - og ingen tvivl om, at 4-6 kilo mere vil gøre, at de sidder GODT og ser smarte ud. Men jeg er i dem. Jeg kunne få dem op over lårerne - jeg kunne krybe dem om numsen - og jeg kunne lukke dem.

Hvad kan jeg sige?? Nu glæder jeg mig for ALVOR til de næste 10 kilo ned.
17 år27. maj 2007 kl. 11:33
re: Mine "tyndebukser"
Stort grin herfra. Hvor må det være dejligt, forstår godt at DET virkelig visualiserer dine seje hidtil og giver dig blod på tanden til kampen med resten.....
Easy
17 år27. maj 2007 kl. 12:51
re: Mine "tyndebukser"
Haha ja det kender man alt for godt til. Jeg har altid haft en tro om at jeg en dag ville tage mig sammen og har gemt tøj som jeg ved ikke hvor gamlet der er :) og faktisk ikke kan huske jeg ejer. Jeg har fundet skjorter og busker jeg nu kan passe og ja der er meget mere i gemmerne til mig når jeg bliver mindere.

Man bliver i så godt humør når man igen kan passe noget af det gamle ikke slidte tøj igen.

Hygge
Brox
17 år28. maj 2007 kl. 11:25
re: re: Mine "tyndebukser"
Flot klaret, det er en skøn fornemmelse at smyge sig ned i et par bukser fra før.
Jeg har det bare så træls med alt mit sommertøj fra sidste år, det hænger omkring mig, ser ikke så godt ud, selv over mine skuldre er jeg blevet mindre, brysterne er nærmest kun et par "hudlapper" øvøv ...(smiler alligevel.).. nej undskyld, jeg må ikke brokke mig, men jeg har ikke gemt noget sommertøj fra før som jeg kan krybe ned i.. Jeg er glad for jeg har tabt mig, og jeg finder også nok noget tøj i butikkerne jeg kan bruge.
Dette skal ikke afskrække jer, bliv ved i kan nok, i har en vilje til at nå ned på jeres mål.
beta
17 år28. maj 2007 kl. 12:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });