Syntes

Du læser en tråd i debat > vægttab

Syntes
Syntes jeg er begyndt at falde af på den... Havde også kun tabt 1,2 kg på 3 uger da jeg var til lægen i onsdags.... Giv mig lige et spark!! SKAL nå under 100 kg inden jeg bliver 30 til august, men mangler stadig 6 kg...
17 år25. maj 2007 kl. 07:43
re: Syntes
Hej.. Du kan godt, hvis du virkelig ønsker at se tallet 99 på vægten og mærke hvor godt du har det... Kom i gang. Igår skulle familien bestille pizza! Jeg havde en indre kamp med mig selv.. Mmmmm pizza, gud hvor jeg havde lyst (børnene ved ikke jeg er på kur, da det "kun" er 8 kg, og passer på da min datter er 11 år og hun er meget tynd, hun skal ikke begynde på noget med anorexi..) Nå men pizzaen tabte til en salat med lækker kylling og jeg spiste endda ikke det flutes der var til. Beløningen kom på vægten her til morgen. Skønt og jeg ved jeg var sur hvis jeg havde spist pizza... men det VAR en kamp... Så kære muddes mor, kom i gang og husk de følelser man har efter en fiasko og den dejlige følelse efter en vunden kamp og vægten daler!!! Pøj pøj til dig og GOD KAMP...
17 år25. maj 2007 kl. 08:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });