#2 af bruger slettet
Onsdagsvejning d. 23. maj
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Onsdagsvejning d. 23. maj
Hej.. Muskler vejer mere end fedt, så du har sikkert ret.. Jeg har tabt 1 kg lige præcis..
17 år23. maj 2007 kl. 09:08
tynd74
re: re: Onsdagsvejning d. 23. maj
hej
min vægt sagde 85,1kg i går moges , så det var 600g mindre igen. :-) men drak en del væske i går aftes også efter kl 20.00. tænkte ikke lige over det var vejedag i dag. så æv i dag stod der 85,9kg. men jeg er fortrøstningsfuld da jeg hved det er væske.
så jeg regner med at vende stærkt tilbage næste uge. zenta flot din vægt om ikke andet står stille. tænk sig snart kan du skrive 80kg og lidt under. jeg synes du klarer det flot. og tillykke til mianne med det tabte.
knus flittiglise
min vægt sagde 85,1kg i går moges , så det var 600g mindre igen. :-) men drak en del væske i går aftes også efter kl 20.00. tænkte ikke lige over det var vejedag i dag. så æv i dag stod der 85,9kg. men jeg er fortrøstningsfuld da jeg hved det er væske.
så jeg regner med at vende stærkt tilbage næste uge. zenta flot din vægt om ikke andet står stille. tænk sig snart kan du skrive 80kg og lidt under. jeg synes du klarer det flot. og tillykke til mianne med det tabte.
knus flittiglise
17 år23. maj 2007 kl. 09:12
Nillleper (slettet)
re: re: re: Onsdagsvejning d. 23. maj
Jeg har haft en rigtig god uge: 1,5 kilo mindre har jeg at bære rundt på.
Imorges var resultatet for første gang under 84 kilo. Jeg vejer nu officielt 83,9 kilo. Ialt et vægttab på 8,4 kilo siden starten.
Mange hilsner
Pernille
Imorges var resultatet for første gang under 84 kilo. Jeg vejer nu officielt 83,9 kilo. Ialt et vægttab på 8,4 kilo siden starten.
Mange hilsner
Pernille
17 år23. maj 2007 kl. 11:23
bruger slettet
re: re: re: re: Onsdagsvejning d. 23. maj
Flotte resultater.. Har du nogle gode "fif" Nillleper? Det var en super resultat du havde..
17 år23. maj 2007 kl. 11:26
Cibbe
re: re: re: re: re: Onsdagsvejning d. 23. maj
Hej Alle
Først tillykke til taberne, men i ligeså høj grad til de der står stille og stadig melder sig på banen. Fedt at I hænger i, det akl nok komme. Jeg har i dag nået mit første delmål - 80 kg, som skulle nås senest 1/6, så jeg er superglad - ialt et vægttab på 7 kg på 6½ uge - det er sku da fedt!
Pøj pøj alle!
/Cibbe
Først tillykke til taberne, men i ligeså høj grad til de der står stille og stadig melder sig på banen. Fedt at I hænger i, det akl nok komme. Jeg har i dag nået mit første delmål - 80 kg, som skulle nås senest 1/6, så jeg er superglad - ialt et vægttab på 7 kg på 6½ uge - det er sku da fedt!
Pøj pøj alle!
/Cibbe
17 år23. maj 2007 kl. 15:02
bruger slettet
re: re: re: re: re: re: Onsdagsvejning d. 23. maj
Flot Cibbe.. Det er jo mere end 1 kg om ugen!! Tillykke med det og godt gået..
Vi skal ikke tabe modet når vægten står stille og heller ikke hvis vi synder, så fortsæt med de gode kostvaner efter f.eks. chokoladen og ikke tænk: nå jeg starter bare i morgen igen, men sig "ØV" og "¤%#%¤&¤" og gå en tur/ eller andet.. Jeg fortsatte før med at synde hele dagen hvis jeg hoppede i, det er dumt!! Jeg tilgiver mig selv og spiser fornuftigt resten af dagen!! Kan jo hurtigt se på madplanen at der er kommet en del kalorier på. Nå men pøj pøj derude..
Vi skal ikke tabe modet når vægten står stille og heller ikke hvis vi synder, så fortsæt med de gode kostvaner efter f.eks. chokoladen og ikke tænk: nå jeg starter bare i morgen igen, men sig "ØV" og "¤%#%¤&¤" og gå en tur/ eller andet.. Jeg fortsatte før med at synde hele dagen hvis jeg hoppede i, det er dumt!! Jeg tilgiver mig selv og spiser fornuftigt resten af dagen!! Kan jo hurtigt se på madplanen at der er kommet en del kalorier på. Nå men pøj pøj derude..
17 år23. maj 2007 kl. 15:09
mortilfreja (slettet)
Her går det langsomt fremad....Det er "kun" blevet til 400 gr i denne uge, men det er trods alt et vægttab. Håber dog snart, at der sker lidt større fremskridt. Som Zenta, mistænker jeg også min øgede motion som "synderen", da jeg virkelig har fået gang i mine løbeture. Og det er jo skønt :-) Så hvis det er muskler der gør vægttabet mindre, er det da OK ;-)
17 år23. maj 2007 kl. 20:58
Phatchick (slettet)
Tillykke til taberne.....rigtigt godt gået!
Og til dem der står stille.....resultaterne kommer i næste uge, men det ved I jo ;O)
Jeg vejer 600g mindre end sidst jeg "aflagde rapport", dog kun 300g mindre end i sidste uge.
Men det er okay....jeg er på rette vej igen.
Btw....vægten viser 115,7 kg nu.
Held og lykke frem til næste onsdag,
Knus PhatC
Og til dem der står stille.....resultaterne kommer i næste uge, men det ved I jo ;O)
Jeg vejer 600g mindre end sidst jeg "aflagde rapport", dog kun 300g mindre end i sidste uge.
Men det er okay....jeg er på rette vej igen.
Btw....vægten viser 115,7 kg nu.
Held og lykke frem til næste onsdag,
Knus PhatC
17 år23. maj 2007 kl. 21:43
Nillleper (slettet)
re: re: re: re: Onsdagsvejning d. 23. maj
Næ faktisk tværdimod. Jeg fatter ikke helt, hvorfor det går så godt.. Men det gør det.
17 år25. maj 2007 kl. 11:22
Her er der ikke sket noget vægten siger stadig 82kg. lidt trals.
Jeg har dog en lille anelse om hvorfor. jeg er nemlig begyndt at lave interval træning på min motioncykel hvilket jo er meget hårde ind alm. cykling, så jeg tror det fordi mine muskler har "taget på " :) men jeg håber da at der er sket noget med vægten næste onsdag.
Hvordan går det med jer andre.?
Zenta