#2 af Phatchick (slettet)
Hov - glemte lige at præsentere mig
Du læser en tråd i debat > vægttabPhatchick (slettet)
re: Hov - glemte lige at præsentere mig
Hej sabbi og velkommen til.
Du lyder målrettet, så du skal nok klare de 9 kg i løbet af året ;O)
Uden at vide det med sikkerhed, så vil jeg tro at øllebrød uden sukker er sundt.
Ja okay, jeg kiggede lige på den pose jeg har stående.......der er godt nok mange kulhydrater og dermed kalorier, men kun lidt fedt og mange kostfibre.
Ifølge den pakke jeg har (osse uden sukker) skal man bruge 2½ spsk øllebrødspulver, hvilket nok svarer til 20-30 g og det vil sige 60-90 kcal i en portion.
Selvom man putter lidt sukker på, så ligger man lige omkring 100kcal for 1 portion øllebrød
Det er altså ikke meget.
P.s. der er ingen dumme spørgsmål ;O)
Mvh PhatC
Du lyder målrettet, så du skal nok klare de 9 kg i løbet af året ;O)
Uden at vide det med sikkerhed, så vil jeg tro at øllebrød uden sukker er sundt.
Ja okay, jeg kiggede lige på den pose jeg har stående.......der er godt nok mange kulhydrater og dermed kalorier, men kun lidt fedt og mange kostfibre.
Ifølge den pakke jeg har (osse uden sukker) skal man bruge 2½ spsk øllebrødspulver, hvilket nok svarer til 20-30 g og det vil sige 60-90 kcal i en portion.
Selvom man putter lidt sukker på, så ligger man lige omkring 100kcal for 1 portion øllebrød
Det er altså ikke meget.
P.s. der er ingen dumme spørgsmål ;O)
Mvh PhatC
17 år23. maj 2007 kl. 21:55
bruger slettet
re: re: Hov - glemte lige at præsentere mig
Mange tak for svaret og velkomsten =)
17 år24. maj 2007 kl. 20:15
Phatchick (slettet)
re: re: re: Hov - glemte lige at præsentere mig
Hov.....jeg er kommet til at kalde dig sabbi!
Det sad nok i hovedet fra et indlæg, jeg lige havde skrevet......sorry!
*blush*
Det sad nok i hovedet fra et indlæg, jeg lige havde skrevet......sorry!
*blush*
17 år5. juni 2007 kl. 20:10
Mit mål er at komme ned på 55 kg inden året er slut...Sidst jeg var på 65 kg tog jeg en salat månede og tabte lige knap 5 kg, så flyttede jeg hjemmefra og fik et arbejde på et lager og tabte mig yderligere til 55 kg - selvom jeg levede pænt single agtigt. Sidste sommer flyttede kæresten så ind og jeg stoppede med at ryge. De første to måneder tog jeg ingenting på men så!!!! lidt over et halvt år plus 9 kg =( Dem vil jeg meget gerne af med igen og fandt denne side, som jeg syntes virker kanon godt!
Det er jo for fedt med sådan et mad skema der udregner kalorier og motion for en, men det ved dem der har brugt det længe jo godt =)
Så nu skal jeg nok slutte min novelle her =)
p.s. jeg underskylder allerede nu for dumme spørgsmål senere hen..
p.p.s er øllebrød (uden øl og sukker) egentlig "god" mad?